Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

INCA vlakvandiktebank

Geachte leden,

Ik kwam deze tegen op marktplaats zelf lijkt het me wel wat. Wat is jullie mening over deze machine met een prijs van rond de 500,-????

http://doe-het-zelf-verbouw.marktpla...1#photoGallery

met vgr,

Jarno

Hallo Jarno

Ik denk dat het een aardig machientje is. MAAR de prijs?? Voor zo'n prijs koop je een Scheppach hm2 met heel veel extra's. Een meer profie machine met veel meer extra's. JIJ denk toch niet dat die aak met deze is gemaakt??

Man, het dan misschien wel kwaliteit zijn, de prijs is veel en veel te hoog!
    Je vindt wel beter en goedkoper als je uitkijkt!

Groeten,
    Steven
    Als de kat van huis is...
    ...wordt de melk zuur
    www.houtentiek.be

pittig prijsje inderdaad...

vorige maand hetzelfde toestel (maar met 220 volt motor) in perfecte staat gekocht voor 300€... (maar dat vond ik persoonlijk wel een koopje)

De bouwprecisie van dit toestel is wel een pak beter dan een scheppach.
    Laatst gewijzigd door grijzeblubber.be; 20-06-12 om 19:32.

Prima bankje, heb er zelf ook een. Maar: € 550,-- is te veel. 'k Kocht de mijne voor iets meer den de helft.

Ik had al een vermoede dat het een beetje teveel was. De aak is natuurlijk niet gebouwd met deze machine:-) Ga ik verder kijken yit ook te denken aan een scheppach hm 2.

je kan altijd een bod doen he

Hey Grijzeblubber,
    De machiene die jij kocht was die in even goede staat?
    Kan je ons wat meer details erover vertellen?
    Zijn de tafels afzonderlijk af te stellen tov elkaar?
    Wat is jouw conclusie over deze machine?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kodama Bekijk Berichten
    Hey Grijzeblubber,
    De machiene die jij kocht was die in even goede staat?
    Kan je ons wat meer details erover vertellen?
    Zijn de tafels afzonderlijk af te stellen tov elkaar?
    Wat is jouw conclusie over deze machine?
    inca.jpg
    De machine is dus zeker in even goeie staat zoals je kan zien. Qua details, wel, wat wil je exact weten? Behalve de standaard dingen zijn de grootste verschillen met andere machines:
    - goeie beschermkap
    - veel meer gebruik van aluminium ipv staal
    - wanneer je de vlakbank gebruikt draaien de rollen van de vandikte ook. Bij bv een kity is dit dmv een riempje af te zetten. Dit is geen probleem, zolang de tandwielen gesmeerd zijn.
    - tafels zijn niet afzonderlijk verstelbaar (dus geen stelschoef op de "outfeed" tafel).
    - nadeel is dat er (blijkbaar) weinig tot geen reserveonderdelen meer beschikbaar zijn.

conclusie: zoals ze zeggen, zwitserse bouwkwaliteit.
    als je nog vragen hebt, stel gerust.
    Laatst gewijzigd door grijzeblubber.be; 22-06-12 om 14:41.

Forum Rechten