INCA vlakvandiktebank

kodama

Actieve deelnemer
Ik kan deze machine aan iedereen aanraden die op de markt is voor een compacte combiné. Ik heb er al één maar als ik centen over had zou ik deze ook overwegen. Al was het maar om in de keuken te zetten en tussen de soep en patatten al snel wat stock te kunnen voorbereiden.
In dit formaat weet ik niet of je nog veel beters kan vinden.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Wat een mooie machientjes, ik zou er hier graag 1 willen hebben. Ik heb thuis een hammer staan, slagje groter dan de inca, en zo iets mis ik hier serieus, om het hout waar je mee aan de slag wilt allemaal haaks en op de goede dikte te schaven.

jaap
 

Bobbie

Actieve deelnemer
25 aug 2011
72
0
Amstelveen
Ik heb dan een ouder type voor € 100,00 weten te bemachtigen via marktplaats met twee sets scherpe beitels er bij en hij schaaft mooi zuiver en glad, dus ook geen wals effect op het hout.
Het is wel een machine die je eigenlijk niet mag missen in je werkplaats als je klein behuisd ben.
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Ik zit nu ook sinds vandaag in de Inca klub, dankzij grijzeblubber zijn tip. Staat nog onder de doorgang want ik moet nog vloeroppervlakte vrijmaken. Ik denk dat ik boven op de tafel (dit model heeft nog een houten tafel) een mobiele tafel ga plaatsen voor ... iets nuttigs ... hoge bovenfreeswerkbank, klopt ongeveer, staat op ellebooghoogte en de lage zware motor zorgt voor stabiliteit.
Nu nog een lintzaag, hij had ervoor al zijn Inca lintzaag verkocht, te laat.
 

Bobbie

Actieve deelnemer
25 aug 2011
72
0
Amstelveen
Bij mij staat hij ook op een tafel met de motor er onder, dit heb ik weer op een zelf gemaakte hondenkar gezet, om hem aan de kant te zetten als ik hem niet nodig heb.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.