Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 87 van de 87
    @juriaan

Heb hem gisteren natuurlijk even getest......
    De motor draait heel stil en trillingsvrij....

Ik weet bijna zeker dat het afzuig geluid in de garage het overheersende geluid gaat zijn.

Maar mocht dat niet zo zijn heb ik materiaal wat ik erachter kan zetten.
    Wellicht gebruik ik dat al om de 25 cm hartafstand te verkrijgen......

Maar op dit moment nog niet nodig denk ik.

@Karangetang.....

De enige maat die ik niet had op je vragen was de buiten diameter van de inlaat van de motor.......die is.....159 mm
    Een wanddikte van 3.8mm rest een binnendiameter van 156,4 mm

Dat klopt ook want de spirobuis valt IN de inlaat.......

Hopelijk heb je hiermee voldoende info....

Groet,
    Danny

OK ! De uitlaat van de Cycloon wordt 150 daar gaat dan de spiro buis net omheen die kan je dan in de inlaat van de ventilator doen en een goed afdichten
    Wel is het zaak de cycloon zo hoog mogelijk te monteren om voldoende ruimte te hebben voor een ton

Ik zal de cycloon zodanig inkorten dat er een ton van 60 hoog onder past. Ik heb er hier een mooie metalen staan met een doorsnede van ca 48 cm 1 staan die kan je overnemen om mee te beginnen.
    Vanavond nog even aan de slag en morgen verder.

Kar....

Of ik hem nu bij de praxis haal of van je overneem, maakt mij niet uit........lol.
    Blastgates zijn vandaag binnen gekomen......ik heb denk ik op 1 of 2 kleine dingen na alles in huis om, als de cycloon er is, alles aan te sluiten.....

Ik denk dat jouw "custom made" installatie fantastisch gaat staan en me heel veel plezier gaat brengen.

Heb alleen nog een relatief goede stofzak nodig......die ik op mn 150mm bocht aan kan sluiten.

Iemand suggesties?

Iemand nog suggesties qua stofzak?

Daarbij moet ik ook gaan nadenken hoe ik eea wil aan gaan sturen.
    Het is een 380V motor.......

In mijn ideale situatie kan ik die motor met een klik aan klik uit bediening (dus feitelijk een afstands bediening) aan en uit zetten.
    Zijn er kant en klare 380 op afstand bedienbare oplossingen?

Alvast bedankt voor het meedenken

Gr
    Danny

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Puff Bekijk Berichten
    Zijn er kant en klare 380 op afstand bedienbare oplossingen?
    Je kan een magneetschakelaar naast een klikaan-klikuit schakelaar hangen, bijvoorbeeld deze: https://www.elektramat.nl/emat-magne...kelaar-4p-25a/

Dan kan je 220 schakelen, wat op zijn beurt via de magneetschakelaar de 380v schakelt.

Dat lijkt me een behoorlijk prijs gunstige oplossing toch?

Forum Rechten