Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: fijnstofunit 2.0

Altijd fraai om dingen te automatiseren..... zag een tijdje geleden ook wel een aardige sensor: https://m.youtube.com/watch?v=1Xwmw6EZUOQ. Niet duur en dus ook niet zo betrouwbaar wat betreft de absolute waardes maar wel als indicator wanneer de waardes flink aan het stijgen zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door handig18 Bekijk Berichten
    Tsja, in ons werkhok willen we de hoeveelheid fijnstof weten, maar wat we buiten in de open lucht aan fijnstof binnenkrijgen.....
    Dat is eigenlijk ook mijn mening. Wie wil er als het meettoestel werkt eens een meting in woon of slaapkamer doen, en waarom niet in de wagen? En dan de tijd die daar doorgebracht wordt extrapoleren naar de werkplaats. Een meting van de hoeveelheid is wel maar een deel van het verhaal. De samenstelling is iets anders. Houtstof versus fijnstof van verbrandingsmotoren en industrie.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Ik heb een werkplaats van 250m2. Heeft iemand een idee of ik hier iets aan heb? Wellicht twee?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utrecht Bekijk Berichten
    Ik heb een werkplaats van 250m2. Heeft iemand een idee of ik hier iets aan heb? Wellicht twee?
    Deze is voor 40m³, maar er is nog een ander draadje van Kor, daarin staan de grotere fijnstoffilters
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Rick,van Masave, heeft in zijn pand er twee hangen. Weet alleen niet hoeveel m3 dat pand groot is. Anders hem even vragen, heb je meteeneen ervaringsdeskundige aan de lijn ��

Hoi, ik heb een werkplaats van 500m3. Advies bij Kor gevraagd en hij stelde 2 grote filterunits voor, alle onderdelen inmiddels in huis, alleen nog tijd vinden om eea in elkaar te zetten. Kortom Kor heeft ervaring voor het aantal units, afmetingen filters en benodigde ventilator ivm circulatie per uur, gewoon mailtje sturen via zijn site of pb.

Forum Rechten