Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Festool profiel (CS70-LA, hoekaanslag)

Hallo,

Voor mijn zaagtafel (Festool CS70) ben ik opzoek naar een extra aluminium profiel wat aan de langsgeleider en hoekaanslag zit.
    Wie weet waar dit te koop is? Ik kan het online nog niet vinden.

Die aan de hoekaanslag is vrij kort, nu haal ik hem elke keer van de langsgeleider maar dat is ook niet handig daar wil ik hem gewoon aan laten zitten eigenlijk.

Aan het profiel komt een verplaatsbare aanslag dat ik het te zagen materiaal op gelijke lengte kan zagen.

Of heeft iemand nog een ander idee met een profiel hiervoor wat ook past aan de hoekaanslag?

Dank jullie wel.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Het was even zoeken, maar op Ekat toch te vinden:
    https://ekat.festool.de/login/jsp/ma...design=festool

Volgens mij een Festool-specifiek profiel, maar identiek aan de langsgeleider voor de MFT/3 (denk ik - wet ik niet zeker - en langer in die uitvoering). Kortere varianten zijn er ook.
    NB: Bestellen via een dealer is houden, want retour kan niet.

UPDATE: als je zoekt (Suche) met begrip "Anschlagprofil" krijg je circa 10 resultaten… Vandaaruit even kijken en het wordt allemaal duidelijk.
    Laatst gewijzigd door Bert Vanderveen; 15-06-19 om 18:56. Reden: Aanvulling

Dank je wel, die site kende ik nog niet, die heb ik meteen even opgeslagen wel jammer dat het in het Duits is maar helaas het profiel staat er tussen maar niet te bestellen
    En de site is ook in het Nederlands is toch een stuk makkelijker

Update: is wel te bestellen volgende week maar eens even achteraan.

Forum Rechten