Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 58
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Toxiq in slowmotion jaap
    Beste jaap, wil je voor de zwartkijker(s) een link plaatsen a.u.b.
    Met dank, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Hier is de link naar het filmpje van Jeroen. https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=dfvciuBEHIU

Groet Pel.

Pel ik heb je gemist gisteren, de gezondheid zat in de weg ? jammer....
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Maar ik deel de opmerking van Jurriaan, de inbreng werkstukken door forumleden is bedroevend laag. Ik hoor graag hoe we dat beter kunnen gaan doen. Gratis entree als je een werkstuk meebrengt en de dingt mee naar prachtige prijzen, een luchtfilter van onze eigen Kor, en echt mooie prijzen beschikbaar gesteld door Baptist, door Rob Koenekoop van Hegner, Tormek en Proxxon en door Gereedschappro....
    Absoluut gelijk en ik schaam me diep dat ik nog niks heb mee genomen.
    Voor volgend jaar ga ik zeker beter mijn best doen en ik denk dat ik het al eerder ga maken. Komende winter ofzo. Dan is er geen excuus meer.
    Groeten, Raymond

Ja hier ook zo, ideeen zat maar het komt er nooit van ga ik dit jaar écht werk van maken
    Nu mag men maar 1 werkstuk inleveren ? misschien overwegen om daar twee van te maken (men mag dan bijv. wel maar 1 prijs winnen (hoogste telt ??))

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Mijn werkstuk was een eiken bed, en kreeg het niet in die cabrio.

Sorry Jaap, volgend jaar maak ik iets kleiner.
    Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.

Het was een mooie drukke Open Dag en ik vond het workshop programma op zaterdag ook erg geslaagd. Zeker die van Ronald waar ik het nodige van heb op gestoken.
    Daarbij ook nog naar huis met een prijs, geweldig.
    Ik wil iedereen die zich heeft bezig gehouden met de organisatie etc. van harte bedanken, het was geweldig.

M.vr.gr. Jan

Ideetje voor volgend jaar, een woodworkers lounge, een hoek met wat tafeltjes/stoeltjes en alles ingeleverd werkstukken opgesteld
    Woodworkers kunnen elkaar daar treffen, beetje bijpraten etc.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Ideetje voor volgend jaar, een woodworkers lounge, een hoek met wat tafeltjes/stoeltjes en alles ingeleverd werkstukken opgesteld
    Woodworkers kunnen elkaar daar treffen, beetje bijpraten etc.

Goed idee! Lijkt me heel leuk. Nog iets: parkeren was dit jaar een ding — ik kwam tegen half 12 en moest in de wijk een plekje zoeken. Misschien kan de organisatie volgend jaar een terrein in de buurt 'lenen' en een shuttletje laten rijden?

Voor mij en de mrs was het de eerste keer en we waren onder de indruk.
    We hebben onze ogen uit gekeken naar al het moois. Ook veel forumleden ontmoet.
    Ook van ons krijgt de organisatie en thumbs-up.
    Groetjes uit Landgraaf
    Peter Hendriks

Forum Rechten