Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 58
    Leuk om te doen, maar kom op forumleden, die wedstrijdtafels waren matig bezet - ik ken bijeenkomsten in Duitsland waar de nummering boven de honderd oploopt in meerdere klassen. En dat forum heeft volgens mij zeker niet meer leden dan dit forum.

Ik heb het rondkijken bij anderen wel een beetje gemist, maar je kunt niet alles hebben...

Een dankwoord aan de organisatie is wel op zijn plek hier - BEDANKT!.

Twee hele leuke en drukke dagen gehad, weer heel veel mensen ontmoet, zelf geen tijd gehad om foto's te maken en wel even een snel rondje gemaakt.
    Had graag nog een aantal standhouders gesproken, ga eens even zien of ik dat volgend jaar kan veranderen.
    Organisatie: hartelijk dank weer voor deze fijne dagen op naar de volgende.
    En... wat mij betreft houden we er die workshops op de zaterdag er in.

Groetnis, Roeland

Ik ben alleen op zondag geweest, en het was lekker druk en heel gezellig!
    Deze keer heb ik mijn schoonvader mee genomen, een gepensioneerde timmerman. Hij keek zijn ogen uit naar alle technieken en gereedschappen waarvan hij dacht dat het uitgestorven was.

Ik heb even bij Toxic staan kijken, maar hij had het heel druk met de enorme schaal.

En, toch wel een toppunt van de dag, ik heb Timmerman Koos een handje kunnen geven.
    Ik vind het toch wel heel knap dat hij steeds weer een leuk filmpje weet te maken. Het is eerder een soort blog dan een timmertip.
    Mijn kinderen kijken naar Enzo Knol en Gaming Meneer, papa naar Timmerman Koos.
    Groeten, Raymond

rechtsonhandig en linksonmogelijk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nico Oosthoek Bekijk Berichten
    Prachtige draaibank Jeroen, mijn compliment.
    Dank je Nico, zelf zie ik nog puntjes die aangepast moeten worden, maar vooralsnog erg tevreden met de bank

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Ik heb het inderdaad weer goed naar mijn zin gehad! Leuk om weer wat mensen te ontmoeten!
    Wel heel erg jammer van de Döner
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Mijn vrouw is ziek en ik voelde mij ook niet 100% daarom kon ik helaas niet aanwezig zijn en heb dit erg gemist.
    Dus wilde ik vragen of er leden zijn die afbeeldingen van de OHD willen plaatsen en aan de filmhelden (rendew) en anderen of ze ook de links van de filmpjes erbij willen zetten voor mij en alle zwartkijkers.

Alvast mijn dank en groeten, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Beste allemaal, namens de organisatie bedankt, ook wij hebben een top dag gehad, de serieus meer bezoekers als vorig jaar, complimenten over de prachtige vulling van de hal en de diversiteit.

Maar ik deel de opmerking van Jurriaan, de inbreng werkstukken door forumleden is bedroevend laag. Ik hoor graag hoe we dat beter kunnen gaan doen. Gratis entree als je een werkstuk meebrengt en de dingt mee naar prachtige prijzen, een luchtfilter van onze eigen Kor, en echt mooie prijzen beschikbaar gesteld door Baptist, door Rob Koenekoop van Hegner, Tormek en Proxxon en door Gereedschappro....

Voor de rest een super dag!

Meer foto's volgen spoedig,

jaap

PA210161.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door jaap; 22-10-18 om 10:46.

Toxiq in slowmotion

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Beste allemaal, namens de organisatie bedankt, ook wij hebben een top dag gehad, de serieus meer bezoekers als vorig jaar, complimenten over de prachtige vulling van de hal en de diversiteit.

Maar ik deel de opmerking van Jurriaan, de inbreng werkstukken door forumleden is bedroevend laag. Ik hoor graag hoe we dat beter kunnen gaan doen. Gratis entree als je een werkstuk meebrengt en de dingt mee naar prachtige prijzen, een luchtfilter van onze eigen Kor, en echt mooie prijzen beschikbaar gesteld door Baptist, door Rob Koenekoop van Hegner, Tormek en Proxxon en door Gereedschappro....

Voor de rest een super dag!

Meer foto's volgen spoedig,

jaap

PA210161.jpg
    Mooi om zo de verbondenheid en dag te zien!
    Tsja, en qua opkomst is het naar mijn mening een combinatie van factoren: afstand, tijdsplanning etc. Ik was zelf betrekkelijk laat op de hoogte en nodiging om spullen mee te nemen (lintzaag). Daarnaast is voor mij de zondag geen optie dus hou ik alleen de zaterdag over.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Toxiq in slowmotion

jaap

:-)
    Met een hamer past alles...

Forum Rechten