Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 14 van de 28 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 271
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maja158 Bekijk Berichten
    Klopt, maar op PB's van mij en andere forum gebruikers over dit onderwerp reageert hij niet...

Groet,
    Jan

Wat een enorme droplul....wel spullen verkrijgen en dan je zelf toe eigenen door niet meer te reageren
    Met een hamer past alles...

Hadden we toch maar een gezamelijke aankoop moeten doen. Dan hadden we dit gezeik niet.

@maja158
    Ik heb je een pbtje gestuurd

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Het is zoals het is. Ik ga me er niet verder aan ergeren en steek er verder geen (negatieve) energie meer in.
    Helaas is het wel zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden... Sorry jongens.
    Wat mij betreft mag hier een slotje op.

Groet,
    Jan

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maja158 Bekijk Berichten
    Het is zoals het is. Ik ga me er niet verder aan ergeren en steek er verder geen (negatieve) energie meer in.
    Helaas is het wel zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden... Sorry jongens.
    Wat mij betreft mag hier een slotje op. Groet, Jan
    Beste Jan,

Jammer dat het zo moet aflopen ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat ik het Parf system bezit.
    Maar ik vind/vond het wel een geweldig gebaar van jou om dit te realiseren.

Bedankt daarvoor vriendelijke groet, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Het systeem van UJK / Peter Parfitt is mooi. Iemand ervaring met de sjabloon van 24/7 wood dat vind ik voor die prijs een mooie oplossing

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door detopo2011 Bekijk Berichten
    Het systeem van UJK / Peter Parfitt is mooi. Iemand ervaring met de sjabloon van 24/7 wood dat vind ik voor die prijs een mooie oplossing
    Ik wilde net dezelfde vraag gaan stellen . Kwam m onlangs tegen obv een google search. Ziet er interessant uit en inderdaad iets vriendelijkere prijs dan het Parfitt systeem. Je moet er natuurlijk nog wel de juiste frees bij aanschaffen.

Groet,
    Arjaan

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2016
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toxiq Bekijk Berichten
    Wat een enorme droplul....wel spullen verkrijgen en dan je zelf toe eigenen door niet meer te reageren
    Sorry kerel maar kijk ook eerst eens naar jezelf voor je zulke reacties plaatst.
    en dan doel ik op de lijmklemmen .........

Fred
    Fred

ik vraag me af of het ook goedkoper kan. bijvoorbeeld met een wolfcraftfreesboor van 20mm in een festoolfrees bevestigd aan een stukje oud mft blad.

Ik lees zojuist de reacties hier. Heb jan beantwoord. Ik hou me inbox niet in de gaten dus berichten gemist. Heb jan gemaild waarheen ik ze destijds heb gestuurd zover ik kon achterhalen.

ps bedankt toxiq voor de vriendelijke mail.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    De reactie van Toxiq is niet netjes, maar jij hebt bijna een heel jaar helemaal nergens op gereageerd, terwijl je toch diverse PB kreeg van verschillende forumleden!

Groet Pel.
    Laatst gewijzigd door Pel; 03-12-18 om 21:48.

Forum Rechten