Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 29 van de 32 EersteEerste ... 192728293031 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 313
    Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Beste mensen,

Via PB krijg ik regelmatig het verzoek of ik het bestand voor het sjabloon wil opsturen.
    Dat doe ik dan ook. Maar bij deze een link voor iedereen die er belang bij heeft.
    Het bestand is in dxf formaat.
    https://drive.google.com/open?id=0B2...EFoc0NnTTdkblU
    Succes ermee.

Groet,
    Jan

Hey Maja/Jan, bedankt voor het delen! Ik heb mezelf ook een cnc aangeschaft, (ooznest workbee, net zoals L.N.) hij is nog wel onderweg maar als ik er wat mee overweg kan wil ik hier ook wel een paar malletjes opsturen. Heb zelf eentje gekregen van de andere aanbieder (effe naam vergeten) en wil anderen ook wel laten meegenieten, heb zelf al één van de 2 werkbanken af, daarom hou ik hem nog effe zelf.
    Maar moest het mij lukken om met wat afval een aantal nieuwe te maken (daarvoor is jouw file dus wel heel handig ) dan laat ik dat hier weten en kan ik ook een aantal mensen blij maken!
    Zo te zien groeit de deelnemerslijst steeds meer en meer

Groetjes,

Christophe

Wegens enorme drukte op mijn werk en onverwachte privéomstandigheden moesten alle hobby's op een laag pitje. Excuses voor mijn afwezigheid.

Vandaag heb ik weer 14 mallen gefreesd!
    Ik heb wat mails gemist en zal deze achterstand zsm wegwerken zodat ik de lijst van geïnteresseerden kan bijwerken. Daarna benader ik weer een aantal personen voor het versturen van hun mal.

Ik heb ook zo'n mal maar heb deze gekocht. Nog niet gebruikt maar is wel de bedoeling om er mijn werkbank mee te maken. In woon in Zeewolde en als er iemand in mijn omgeving is die de mal even wil lenen kan dat wel. Als die maar weer terug terug komt.

Hoi,

Ik zou ook heel graag een mal willen (ga de Ecotools frees kopen)

Wat mij een beetje verbaast:
    Ik had een levendige uitwisseling van de sjablonen verwacht. Als jij een mooie MFT hebt gemaakt, dan kan de sjabloon toch naar de volgende? Niet oneindig, maar een keer of 3-4 zullen ze toch wel herbruikbaar zijn?
    Waar zijn al die sjablonen nu die Fonssmkb al verzonden heeft?

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hkuit Bekijk Berichten
    Ik had een levendige uitwisseling van de sjablonen verwacht.
    Tja, dat dacht ik in het begin ook... Maar ben intussen genezen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Wat mij een beetje verbaast:
    Ik had een levendige uitwisseling van de sjablonen verwacht. Als jij een mooie MFT hebt gemaakt, dan kan de sjabloon toch naar de volgende? Niet oneindig, maar een keer of 3-4 zullen ze toch wel herbruikbaar zijn?
    Waar zijn al die sjablonen nu die Fonssmkb al verzonden heeft?
    Wat ik begrepen heb waren de sjablonen van maja158 (Jan) bestemd voor uitwisseling.
    De Sjablonen die FonSmkb maakt en uitgeeft aan elk van de aanvragers hoeven alleen maar de verzendkosten te betalen.
    Ik blijf het van maja158 en later van FonSmkb nog steeds een geweldige actie vinden. (tromgeroffel en applaus)
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spaander Bekijk Berichten
    Wat ik begrepen heb waren de sjablonen van maja158 (Jan) bestemd voor uitwisseling.
    De Sjablonen die FonSmkb maakt en uitgeeft aan elk van de aanvragers hoeven alleen maar de verzendkosten te betalen.
    Ik blijf het van maja158 en later van FonSmkb nog steeds een geweldige actie vinden. (tromgeroffel en applaus)
    Mvg, .
    Ik ook, geweldige actie. Maar wat wil je dan zeggen met “De Sjablonen die FonSmkb maakt en uitgeeft aan elk van de aanvragers hoeven alleen maar de verzendkosten te betalen”? Dat zou dan toch juist een reden zijn om te door te sturen naar een volgende Woodworking-lezer?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Ik ook, geweldige actie. Maar wat wil je dan zeggen met “De Sjablonen die FonSmkb maakt en uitgeeft aan elk van de aanvragers hoeven alleen maar de verzendkosten te betalen”? Dat zou dan toch juist een reden zijn om te door te sturen naar een volgende Woodworking-lezer?
    Zie 7 posten hierboven, hij heeft er weer 14 gemaakt, TOP FonSmkb!
    Ik heb wel ergens gelezen dat er ontvangers zijn die wat extra overmaken voor alle moeite.
    Het is dat ik al een Parf Guide systeem had anders had ik er ook dankbaar gebruik van gemaakt.
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Forum Rechten