Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 83
    Ik heb er een aantal ( 25 st ) .

CAM01990[1].jpg

Ik neem deze wel mee voor degene die er één willen dragen.

Edwin

Mij zal je wel herkennen aan onze stand van de Vlaamse Gilde samen met mijn andere 3 collega's.
    Iedereen is welkom bij ons.
    Sirjacobs Didier.

In het afgelopen jaar heb ik 3 cursussen meubelmaken / fijnhoutbewerken gedaan in Boxtel. Met de opgedane kennis start ik nu met een vitrinekastje in de stijl van James Krenov. Is het iets om te laten zien wat je op zo'n cursus kunt leren maken?

Rob

Hallo Rob, dat is hartstikke leuk! En neem ook maar wat info mee waar je de opleiding gedaan hebt!

jaap

Ik wil de nar wel meenemen en een Trojaanse paardenkop die ik jaren geleden heb gemaakt, ik moet helaas wel om 14 uur alweer vertrekken vanwege een feest.
    Groet,
    Frans

Mijn vader zei vandaag dat hij wat ruimte kreeg om wat te laten zien en vroeg of ik wat van mijn dingetjes erbij wou leggen aangezien ik toch had besloten mee te gaan (oei, vroeg opstaan...). Dus ik neem mijn beestjes en meditatiebankje ook mee
    Laatst gewijzigd door Dulcimer-Junior; 28-09-16 om 22:22.

Mooi hoor, krijgen we een heel leuke woodworking presentatie!

Fons

Poef, een tafel van 4 bij 1 meter vullen met het weinige dat ik heb gemaakt. Ik neem nog twee mountain dulcimers ( Noord-Amerikaanse muziekinstrumenten; weten jullie meteen waar mijn nickname vandaan komt) mee met houtsnijwerk en inlegwerk in parelmoer. Ik ga niet op die instrumenten spelen; na maanden werk per instrument en na het opspannen van de snaren bleek dat ik compleet geen talent heb voor het bespelen van elk instrument dan ook en heb die illusie dan ook allang opgegeven.
    Verder vul ik op met boeken en tijdschriften over houtsnijden. Dochter Birgit neemt haar speelboerderij in wording mee. Volgend jaar zal ik meer kunnen laten zien, op dit moment ben ik begonnen met een green man in linden; die komt binnenkort op het forum.
    Leuk om a.s. zondag de gezichten te zullen zien achter de forumleden.
    Tot zondag,
    Frans

Misschien krijg ik ze thuis wel zover dat ik mijn zelf gemaakte salontafel mee kan nemen.
    Groeten, Raymond

Ik neem nog een groot zwart laken mee om de kraam aan te kleden. Komen de werkstukken veel beter uit. Een echte presentatie.
    Vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Forum Rechten