Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 141 van de 141 EersteEerste ... 4191131139140141
Resultaten 1.401 tot 1.403 van de 1403
    Heel graag gedaan. Ik ben benieuwd wat jullie eerste project word.

Gisteren heb ik niet enorm veel gedaan aan opdrachten maar vooral veel interne dingen. Hout verplaatsten , spullen bestellen en een hele berg hout schaven als verrassing voor mijn collega Ronald. Hij wilde graag eaa doen in huis en krijgt dan van ons al het materiaal.

Straks lekker bezig met de lopende projecten. Gelukkig 2 man die komen helpen dus we kunnen echt even kilometers maken.

Wat gaat de tijd snel momenteel. Het is alweer donderdag... we hebben heel veel hout geschaafd en gelijmd de afgelopen dagen. Veel halffabricaten momenteel. De klant gaat de afwerking dan zelf doen. Eigenlijk vind ik dat ook het leukste. Laat mij maar mooi zagen,schaven en lijmen. En hout inkopen natuurlijk.

Tussendoor proberen we gelijk alle korte delen ook gelijk te verwerken. Soms in de houtwinkel en soms verwerken we deze tot meubel.

Vanmiddag weer diverse afspraken. Van iemand die gewoon even rond wil kijken tot mensen die echt specifiek op zoek zijn naar bepaalde houtsoorten.

20190725_153831.jpg
    Dit blad is volgende week aan de beurt. Hij staat al even in de werkplaats en steeds ontbreekt het aan tijd. Nu gaat het dan gebeuren. Laatste beetje schuurwerk en dan mooi in de hardwax.

Afgelopen weekend heb ik een gopro aangeschaft. Nu maak ik al best veel foto's maar soms is het handig om van 2 kanten te kunnen filmen om het proces beter in beeld te brengen. Ik ben niet enorm geduldig op het vlak van monteren enzo dus daar moet ik nog even werk van maken. Het liefste zou ik monteren op een tablet maar misschien is een laptop iets makkelijker werken. Wordt vervolgd

Forum Rechten