Open Huis Masave / Houtdag Zwolle 31 mei 2015

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Rick jij hebt een grijns, maar ik loop te pruilen.
Ik wou dat ik er ook bij kon zijn. Ik wens jullie allen wel heel veel plezier!
En gezien de gezellige discussie op het forum zal het ook in Zwolle 'live' wel een gezellige boel worden!
 

Vener

Actieve deelnemer
21 jul 2012
266
154
Nijmegen
Ik kom zondag ook langs in Zwolle. Vorige keer dat ik de open dag bezocht was een erg leuke ervaring.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
@lemen : Ik zal mijn best doen om veel foto's te maken....

@jan-pieter : Die zien er tof uit !!

Het lijkt zondag een droge dag te gaan worden, dat is toch wel een stuk prettiger dan een dag met regen ;) Gisteren is er nog een stapel olijfhout geschaafd voor zondag. Laatste stukken maken we vandaag klaar , verder nog even wat bestellingen klaarzetten en dan natuurlijk nog de spullen voor de inwendige mensen halen !!
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
rick zijn er ook weer stapels fineer zoals vorige keer, toen had je flinke stapelt (beschadigd) fineer
voor een projectje eettafel zoek ik het eea
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ik kan niet wachten.
Alles staat klaar in de gang om te laden in mijn wagen.
Gisteren nog heel wat werkstukken gekregen van collega's en ik moet zeggen dat het de moeite is.
Ik heb zelfs hoeden zien zitten in verpakkingen.
Er zijn verpakkingen bij die potdicht zijn, maar deze doe ik maar open bij Masave.
Dus ook een verrassing voor mij.
Alle dozen zitten heel goed gevuld.
Deze avond zal ik al hoogst waarschijnlijk laden en de rest van de tijd rond rijden met m'n ander wagen.
P5281154.jpgP5281156.jpg
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.693
2.568
Gaanderen
Ik kan niet wachten.
Alles staat klaar in de gang om te laden in mijn wagen.
Gisteren nog heel wat werkstukken gekregen van collega's en ik moet zeggen dat het de moeite is.
Ik heb zelfs hoeden zien zitten in verpakkingen.
Er zijn verpakkingen bij die potdicht zijn, maar deze doe ik maar open bij Masave.
Dus ook een verrassing voor mij.
Alle dozen zitten heel goed gevuld.
Deze avond zal ik al hoogst waarschijnlijk laden en de rest van de tijd rond rijden met m'n ander wagen.
Bekijk bijlage 31178Bekijk bijlage 31179

Ach een mede verzamelaar ik dacht dat alleen bij mij de hoeken vol staan met meuk. tot zondag.
 

Timberframe

Actieve deelnemer
3 dec 2013
86
4
Soesterberg
Mijn meisje en ik komen ook zondag; eindelijk eens wat koppies bij de namen die hier voorbij komen. Waarschijnlijk heel de dag met open mond rondlopen. Ik ben werkelijk benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn! Als ik de namen zo eens kijk en dan het forum in gedachten neem met de bij de namen horende projecten.......

tot zondag!!
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Hangt er voor mij nog een beetje om of ik kom. Ontsteking in de voet die aan het helen is.
Als goed genoeg is dan kom ik en me pa 2 uurtjes rondhobbelen :)
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Hij staat nu al klaar om zaterdag Nederland binnen te rijden.
Nog een valiesje met kleren in de auto bergen om zaterdag nog eens te genieten van een daguitstap in het mooi noorden.
P5281171.jpgP5281160.jpgP5281175.jpg
Tot zondag
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
En nu zijn we weer een dagje verder. Het slapen gaat goed maar mijn dromen gaan steeds over komende zondag. Naast de forumleden van woodworking.nl komen er ook mensen van diverse andere fora waar ik wel eens te vinden ben. Enkele van jullie ken ik alleen maar online, lijkt me leuk om in het echt even kennis te maken. Mijn geheugen is niet echt super dus er is een redelijke kans dat ik mensen "opnieuw" voor het eerst ontmoet...hahaha....

Straks nog even de laatste dingen doorspreken en dan gaan we aan het einde van de dag echt beginnen met het grote sleepwerk, ben erg blij dat er wat hulp is.

De komende twee dagen bestaan de dagen naast de voorbereidingen vooral uit rust, veel rust. Over het algemeen kan ik me redelijk redden met mijn gammele lijf maar op zulke momenten baal ik daar wel eens van. Ach, ik kan er toch weinig aan doen dus moet ik me er niet druk over maken:D

tot zondag !!
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
@masavehout
Rick doe rustig aan, het wordt met al die gelijkgezindten uit zichzelf een mooie dag waarvan de kiem al veel eerder door jou gelegd is . Al was het alleen al door het feestvreugde verhogend enthousiasme dat jij uitstraalt . En dat kan ook in alle rust :D
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
31
Bollenstreek
Volgens mij gaat het gewoon een fantastische dag worden. De afdeling België staat al reisklaar gepakt en iedereen heeft er zin in.
Tot zondag!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@hkatan : Je hebt helemaal gelijk :D Wel grappig dat je dat zegt over het enthousiasme....waar ik in mijn vorige loopbaan mijzelf altijd moest inhouden omdat het "niet professioneel" stond kan ik nu mijn enthousiasme helemaal laten gaan. Echt een groot voordeel van zelfstandig ondernemer zijn....

@haasjetik : tot zondag !!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.