Dat klinkt bemoedigend Chevy. Ik was wat chagrijnig geworden door de brosheid van de kleine gietstukjes. Zo'n positieve opmerking kan ik gebruiken.
Hieronder een paar foto's die laten zien hoe de per ongeluk te lang gemaakte spindel werd opgelost
Door de te lange as zat het meest rechtse spiebaantje teveel naar rechts (op eerste foto). Dat is opgelost door een tweede spiebaan meer naar links op de goede plek te maken. Met deze spie zit het wisselwiel gefixeerd. Een vulring vangt de overbodige lengte op. Deze vulring zit gefixeerd met de spie in de ""foutieve" spiebaan.

De spindel met de twee spiebanen.

Nu met gemonteerde wisseltandwiel, vulring om de aslengte op te vangen en moer met fixeerschroefje (misschien wil ik dat nog eens veranderen)
NB: tussen de vaste ringmoer (links) en het draaiend deel (wissetandwiel) zit een bronzen ring.
Wat betreft de back gear compatibility: kom ik morgen op terug met plaatjes of schetsje.
mvg
Klaas