Nieuwe tools topic

bartos

Actieve deelnemer
10 mrt 2012
113
10
Flevoland
www.cashbackxl.nl
Vandaag mijn eerst Lamello frees opgehaald:
2eaovah.jpg

Met de originele kist en een barstje in de aluminum stofafzuiging. Ik heb er 85,- voor betaald is dat een redelijke prijs?

Het is een Junior 10. Maar kan nog niet helemaal vinden wat nou de verschillen zijn met een andere behalve dat ik geen ingraden verstelbare voet heb.
Wie heeft er meer informatie over dit model? Handleiding? of wat ik nu mis met dit junior model.
 

Martijn.

Actieve deelnemer
15 okt 2014
69
0
is dat die van marktplaats? heb ik ook nog naar zitten kijken, kan je daar eigenlijk zowel lamello 0 als 10 en 20 mee doen? omdat hij 10 heet. Verder weet ik het ook niet zo wat je mist t.o.v. een classic. Je zult er in ieder geval geen Clamex mee kunnen frezen maar dat had je denk ik ook niet verwacht;)
 

bartos

Actieve deelnemer
10 mrt 2012
113
10
Flevoland
www.cashbackxl.nl
is dat die van marktplaats? heb ik ook nog naar zitten kijken, kan je daar eigenlijk zowel lamello 0 als 10 en 20 mee doen? omdat hij 10 heet. Verder weet ik het ook niet zo wat je mist t.o.v. een classic. Je zult er in ieder geval geen Clamex mee kunnen frezen maar dat had je denk ik ook niet verwacht;)

Ja deze is van marktplaats uit den Bosch, ja 0 10 en 20 kunnen er mee gemaakt worden. En inderdaad geen clamex of andere speciale maar dat hoefde ook niet.

Heb vandaag even uitelkaar gehad. Koolborstels zijn nog erg lang. En het motor deel komt van metabo. Wat me best gerust stelt. Als ooit het veld of anker vervangen moet worden gaat dat wel lukken met een donor slijptol of onderdelen.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
de Bosch GCM 12 JL.
die heb ik al een tijdje.
Dit onderstel leek mij erg handig bij de verbouwing van het nieuwe huis.
 

Klaasjandiederik

Actieve deelnemer
9 jul 2012
284
29
Binnenkort Ulvenhout
I Vandaag werd deze bezorgd.
Besteld bij Toolnation.
DSC_0096.jpg
Kan ik lekker de dakgoot gaan schilderen.

En mijn tweede pakketje is ook binnen.
Nu uit Duitsland.
1463669039988-390340483.jpg
Dit is een kadotje voor mijzelf.
 
Laatst bewerkt:

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
400
Ik had er al dikwijls aan zitten denken, en toen ik hem tweedehands tegenkwam was het toch tijd om de knoop door te hakken. Niet écht nieuw dus... Maar wel slechts eenmalig gebruikt voor een tafelblad van een laklaag te ontdoen. Inclusief 10 reservebeitels die je zelfs 4x kan draaien als je enkel het onderste freesvlak gebruikt.. Hier kan ik even mee verder :)

 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.