Zwaluw staart zaagje

A

Athanor

Guest
Fraai resultaat Kees! Mooi om te zien hoe je kennis en vaardigheid zich ontwikkelt. Weer een werkstuk en techniek om op een toekomstige Open dag Hout te demonstreren.


Fons
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Een mens mag natuurlijk niet teveel opscheppen, maar hier ga ik toch een beetje van blozen. (Dit was op ukworkshop.co.uk gepost):

Hi Kees,

There is so much I like on this saw.
The beech is nice and traditional and
so are the spine and the saw nuts.

Great!

Cheers Pedder

_________________
Old Ladies
Two Lawyers Toolworks - Klaus & Pedder bauen Sägen


 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Ja Klaus had opeens zeer ernstige hout allergie. Ze zij geloof ik in een soort her opstart fase.
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Dat is inderdaad een mooi compliment. Pedder is zeker niet de eerste de beste. Zowel Pedder als Klaus hebben een beitel van me gekocht nadat ik deze ook op ukworkshop.co.uk had gepost. Mooie website is dat!

Volgens mij is het nu ook vooral Pedder die nog bezig is. Ik heb al eens een 'One Lawyers Saw' zien voorbijkomen, die alleen door Pedder gemaakt was. Ze hebben ook geprobeerd het werk om te draaien (Klaus het metaalgedeelte + tanden vijlen en Pedder de handvatten), maar dat was volgens het laatste bericht dat ik erover gelezen heb nog niet zo'n succes.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Dus moet Seek een nieuwe reeks maken, omdat andere bouwers ook een exemplaar zullen willen.

Zeer zeker één van de mooiste erkenningen voor je prachtig werk, Seek.

groeten,
Ornament
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.