Er zijn verschillende kwaliteiten zaagbladen, welke kwaliteit zaagbladen had jij gekocht?Helemaal met John eens. In een ander onderwerp had ik ook al gereageerd op de kwaliteit van Ecotools maar daar was iemand anders het kennelijk niet mee eens. Het blijft vooral dus een westie van persoonlijke smaak en beleving. Ik heb echt dozen vol met zaagbladen en schuurpapier laten bezorgen hier in Frankrijk. Zagen gebruik ik bijna uitsluitend voor eiken en ja...het meubel is nog niet klaar of je kunt de zaag al wegmikken. Voor het lichtere werk zou ik het weer wel gewoon doen, puur vanwege de prijs.
Het gebruikte schuurpapier is zgn topline van Sunmight, daar had ik ongeveer 50 dozen van! Na twee dozen te hebben verbruikt heb ik alles op internet verkocht. Weg ermee. De eerste twee minuten schuurt het fantastisch en daarna doet het nauwelijks meer iets. Ter vergelijking heb ik ander en dus ook iets duurder schuurpapier aangeschaft. Ging zeker vier keer zo lang mee.
Al met al moet je echt geen wonderen verwachten van Ecotools, iets wat ze zelf ook tegen mij hebben gezegd.
Mvg,