Ik heb met teak balkjes (32mm vierkant, pakweg 60 cm lang) in verband gelijmd, een werkblad gemaakt voor in de keuken. Het resultaat is 2,4m lang en 61 cm breed, 3,2cm dik. Daar moet een spoelbak in geplaatst gaan worden vierkant ongeveer 40 cm, naast het midden. (4 onderkasten van 60 breed, spoelbak komt boven 2e kast).
Wat is wijsheid?
1) eerst het blad op de onderkasten plaatsen en dan terplekke het gat er in zagen en de spoelbak monteren? Of
2) blad volledig afwerken met spoelbak en al en daarna plaatsen.
Behalve het grote gat voor de spoelbak, moet daar in de rand nog een gat komen voor de mengkraan. Ik ben wat onzeker in verband met de verzwakking die die gaten gaan geven. Als we met twee helften in de handen staan tijdens het plaatsen, zijn we niet blij
.
Wat is wijsheid?
1) eerst het blad op de onderkasten plaatsen en dan terplekke het gat er in zagen en de spoelbak monteren? Of
2) blad volledig afwerken met spoelbak en al en daarna plaatsen.
Behalve het grote gat voor de spoelbak, moet daar in de rand nog een gat komen voor de mengkraan. Ik ben wat onzeker in verband met de verzwakking die die gaten gaan geven. Als we met twee helften in de handen staan tijdens het plaatsen, zijn we niet blij