Werkplaats in wording!

• Hallo {username}, je postbus van het priveberichten systeem loopt vol.

manfarita

Nieuw lid
22 jun 2020
2
1
Na een paar jaar aanmodderen in mn schuurtje ga ik nu toch eindelijk aan de gang met het inrichten van een werkplaats. Afgelopen zaterdag de "zooi" opgeruimd zodat ik er ook echt wat van kan maken en nu snel het hout bestellen en maken! Deels geinspireerd door Dennis van hookedonwood en een beetje van mezellef...

Bijlagen

• Leuk
Waarderingen: JochemK

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
85
5
Delft
Mooi man, ik ben ook aan het nadenken over de inrichting van m'n werkplaats / werkbank. Waar is die T-track voor?

manfarita

Nieuw lid
22 jun 2020
2
1
Mooi man, ik ben ook aan het nadenken over de inrichting van m'n werkplaats / werkbank. Waar is die T-track voor?
Voor de geleiders voor mn frees (die in de tafel komt) en de afkortzaag
Nadenken over de inrichting is al bijna net zo leuk als hem maken :)

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
85
5
Delft
Zeker, dat nadenken heb ik ook al veel plezier aan.

Hier een voorproefje van wat ik van plan ben. Dat lompe 'blok' op de 2e foto moet een werkbank voorstellen, moet ik nog verder over nadenken, net als het bovenkastje (voor ijzerwaren etc).
1593071716979.png1593071746425.png

Vraag voor jou @manfarita, begrijp ik het goed als ik denk dat je die lange T-track wilt gebruiken voor een aanslag voor je afkortzaag ook? Zijn daar speciale blokjes voor of maak je zelf iets? En hoe doe je dat met de maat nemen?

• Leuk
Waarderingen: manfarita

TonP

Actieve deelnemer
31 mei 2020
66
19
Ziet er netjes uit. Welke afmeting is de ruimte? Bij “Schuurtje” Heb ik iets in gedachten waar net 2 fietsen en de grasmaaier in passen😁

heb je overwogen en montagetafel op wieltjes te zetten midden in de ruimte?

• Leuk
Waarderingen: Balsjee

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.