Werkbank

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Helaas een paar latjes erbij gaat niet dan kom ik niet weg met de bovenfrees die ik onder een plank heb vast gezet als frees tafel.
Zit er nog wel aan te denken onder de rechter werkbank wat te maken zodat ik de modules daar kwijt kan maar dan moet er eerst aan de andere kant van de schuur/werkplaats het nodige hout worden op gebruikt anders is er geen ruimte voor de zaagtafel en van diktebank :)
 

Sido

Nieuw lid
26 jul 2015
21
0
Dat is goed om te horen! Waar heb je het mdf uiteindelijk mee behandelt?
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.276
169
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Als ik zo kijk zou je de frees in het onderste vak kwijt kunnen, dan de zaag erboven en de bankschroef bovenop, als je dan de frees nodig hebt zou je helemaal onderin nog een set latten kunnen zetten waar de zaag dan naartoe kan?
Eea hangt ook af of je de zaag plat kan vastzetten, die van mij kan dat wel mee.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Zoals het nu is, is het te krap om de "modules" er allemaal tussen te plaatsen, er zit nu een balkje in de weg.
Als ik het voorste balkje zou verwijderen wat denk ik toch niet veel doet (zit vast met 2 hoekijzers aan de achterkant) dan zouden ze er misschien allemaal wel tussen kunnen, zal dat binnen kort eens bekijken/opmeten. Het zou wel handig zijn, nu staat de afkortzaag elke keer op de werkbank en dat is toch zonde van de ruimte en het is ook nog onhandig ook. Dan kan ik de ruime onder de werkbank mooi gebruiken voor de vlak vandiktebank en de zaagtafel.
Toch handig een forum dat zet je aan het denken ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.