welke wielen onder mijn zware werkbank?

Bertislief

Actieve deelnemer
19 aug 2020
41
4
Deze heb ik laatst gekocht voor de werkbank die ik nu aan het bouwen ben.

Ze zitten er nog niet onder, maar kwaliteit is prima! Mooi degelijk, zwaar.

Ik heb bewust voor 4 zwenkwielen gekozen zodat het manouvreren wat makkelijker wordt.

De werkbank- hefwielen die aan de zijkant zitten leek mij lastig. Zitten altijd in de weg was ik bang voor. En als ik op mijn teenslippertjes aan het klussen ben (ja ja, niet arbowaardig, ik weet het. Echter privé) ga ik me daar aan stoten.

Hahaha

boobinga

Actieve deelnemer
20 apr 2018
43
2
de verre zuiden
zijn die schroefjes voldoende om een zware werkbank aan de zijkant van de poten zo vast te krijgen op de wieltjes? ik bedoel, de wiel zit niet onder de poot maar aan de zijkant van de poot, toch?

hdv

Actieve deelnemer
24 nov 2019
48
26
@ZotVanHout Ik weet niet of je ze al besteld hebt, maar bij Dictum kun je ze voor minder krijgen (€ 59,-). Goed spul altijd daar, dus over de kwaliteit hoef je geen twijfels te hebben. Zie deze webpagina voor meer info.

• Geweldig
Waarderingen: ZotVanHout

Dunhans

Actieve deelnemer
24 jun 2012
340
17
een biljartliftje zou je ook kunnen overwegen staat daarna na het verplaatsen weer op zijn poten

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.