Welke machine is beter voor kleine meubelstudio's?

Pavel

Nieuw lid
15 jan 2021
2
0
Hallo allemaal! Ik maak meubels voor mezelf, vrienden en ook voor klanten. Het volume en de precisie van mijn meubels nemen toe en mijn huishoudtafelzaag is niet meer genoeg voor mij. Vertel me wat er nu beter op de markt is binnen het bereik tot 1000 euro?
Ik vind "HBM 2200 Watt Professionelle Cirkelzaag Tafel Met Roltafel" leuk, maar ik kan er nergens een recensie op vinden. Ik hou ook van "Holzmann Machines tafelcirkelzaag TS250 230 V", maar recensies erop geven geen inzicht in de kwaliteit van de machine.

Sorry voor mijn Nederlands, ik leer het nog steeds.

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
291
62
Bekijk deze topic maar eens: Klik
Zelf geen ervaring, maar veel goede ervaringen met deze dewalt, en lijkt een van de betere (zo niet de beste) onder de €1000,-

Pavel

Nieuw lid
15 jan 2021
2
0
Bekijk deze topic maar eens: Klik
Zelf geen ervaring, maar veel goede ervaringen met deze dewalt, en lijkt een van de betere (zo niet de beste) onder de €1000,-

Ik heb een goede Bosch die ik kan gebruiken terwijl ik bij een klant werk. Ik dacht ook aan Dewalt en analogen, maar ik denk dat de stationaire tafelzaag beter zal zijn met mijn budget? Of heb ik een verkeerd idee?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.