Geloof dat ze nu enkel Pattex & Lero hebben .. es op letten als ik nog es ga 
De pattex was altijd wat duurder dan de Lero/Ponal .
De pattex was altijd wat duurder dan de Lero/Ponal .
Laatst bewerkt:
Gewone witte lijm. Ik breng voldoende op en laat even intrekken voordat ik de verbinding dicht zet omdat kops MDF veel lijm opslorpt.Als beginner wou ik graag eens weten wat de "ervaren" schrijnwerkers hier gebruiken om MDF te lijmen ( ik bedoel dan specifiek om platen haaks dmv 2x45° zaagsnede en de kleefbandtechniek aan elkaar te zetten zodat het ook ineen blijft zitten ) , met dank alvast !
Ik snap dit toch niet. Normaal gezien zijn kleine busjes duurder dan een grote. Een bus van 750 gram kost in de DHZ 13 euro. Dat is het dubbele!Hier in Belgie in de Action . nu enkel Pattex D3 250gram 1,89 euro .
De gele lero's niet meer gevonden ( die waren nog wat goedkoper )
dat is deze ook, meestal in de buurt te koop, en gunstiger prijs.deze gebruik ik :
Bekijk bijlage 39741
en ben hier zeer tevreden over en het mooiste het is echt watervaste lijm dus ook gelijk geschikt voor buiten,
dat is deze ook, meestal in de buurt te koop, en gunstiger prijs.
http://www.frencken1901.nl/wp-content/uploads/2015/10/71300_PDS_NL_NovaCol_D4_1K.pdf
waar kan ik dat weer vinden.maar titebond is toch wel de allerbeste en als enige als echte watervaste lijmen uit de testen gekomen
...
waar kan ik dat weer vinden.
ik bedoel de testen.baptist