Welke compressor voor kleine tacker

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Dit werkt sneller want je hoeft niet te klemmen. En je kan vrij precies werken zonder dat het weer gaat verschuiven. Daar had ik vaak last van. Bijvoorbeeld als ik wilde schroeven of klemmen.
 

fleche

Actieve deelnemer
12 okt 2016
74
1
47
Haarlem
Ik heb m'n compressor in de kruipruimte onder de garage gezet en een luchtleiding naar boven gemaakt met 2 aansluitpunten. Werkt perfect en stil. Gaat al 12 jaar goed.
Dat is een goede, heb zelf een kleine schuur van 2x4m maar wel kruipruimte, alle ruimte besparende ideeën zijn dus welkom. Je hebt geen last van vocht? Toch maar eens proberen om een gat in de betonvloer te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: DaandeW

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.769
738
Enschede, Twente
Dat is een goede, heb zelf een kleine schuur van 2x4m maar wel kruipruimte, alle ruimte besparende ideeën zijn dus welkom. Je hebt geen last van vocht? Toch maar eens proberen om een gat in de betonvloer te maken.
Is het dan niet veel gedoe om de compressor te ontdoen van condens-water? Ik neem aan dat zulks af-en-toe moet om de machine in stand te houden.
 

Mathijs

Actieve deelnemer
31 mei 2010
26
8
Wijk bij Duurstede
Je hebt geen last van vocht?

Wel een beetje, hij staat er nu 12 jaar en de verf van de ketel begint hier en daar wat los te raken. Maar voorlopig is hij nog niet doorgeroest! Ik moet er wel bij zeggen dat de kruipruimte mooi droog is.

Is het dan niet veel gedoe om de compressor te ontdoen van condens-water? Ik neem aan dat zulks af-en-toe moet om de machine in stand te houden.

De compressor staat naast het kruipluik, ik stap het gat in, ga op m'n hurken zitten en kan dan bij de plug.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.