Ik wil een handzame tacker kopen die zogenoemde pinnails schiet. Ik zal hem gebruiken om plaatmateriaal snel vast te kunnen zetten zodat de boel niet verschuift ten opzichte van elkaar. Daarna kan de lijm drogen en kan ik eventueel schroeven.
Ik zit te kijken naar de koploze micropin nailer P390 van Ecotools. Pinnailer P390
Met 35mm pins kom ik denk ik een heel eind en de gaatjes zijn nauwelijks zichtbaar. De uiteindelijke sterkte komt van de lijm, dus het is enkel om de boel tijdelijk vast te zetten.
Nu moet ik daarvoor een compressor aanschaffen. Hier op het forum wordt vooral de stille compressor van HBM aangeraden, maar kan ik niet net zo goed zo'n kleine Stanley kopen?
Ik zit te kijken naar de koploze micropin nailer P390 van Ecotools. Pinnailer P390
Met 35mm pins kom ik denk ik een heel eind en de gaatjes zijn nauwelijks zichtbaar. De uiteindelijke sterkte komt van de lijm, dus het is enkel om de boel tijdelijk vast te zetten.
Nu moet ik daarvoor een compressor aanschaffen. Hier op het forum wordt vooral de stille compressor van HBM aangeraden, maar kan ik niet net zo goed zo'n kleine Stanley kopen?

Stanley DN200/8/6 compressor olievrij| Toolstation.nl
Shop nu een Stanley DN200/8/6 compressor olievrij / 6L ✓ Gratis bezorging vanaf €20,- ✓ Gratis retourneren ✓ Volgende werkdag in huis
www.toolstation.nl