Waar paneeldeuren laten maken?

ope1967

Actieve deelnemer
12 aug 2017
145
57
Beginnen met fatsoenlijke tekening van de maatvoering te maken inclusief de graden van de hoeken en profilering maakt het een heel wat makkelijkere te beantwoorden vraag als een snel los uit de hand geknipte foto.

robvansuilen

Actieve deelnemer
29 nov 2018
279
104
Beginnen met fatsoenlijke tekening van de maatvoering te maken inclusief de graden van de hoeken en profilering maakt het een heel wat makkelijkere te beantwoorden vraag als een snel los uit de hand geknipte foto.
Misschien de rest van het topic even doorlezen een profiel tekening is bijgevoegd een paar berichten onder de OP.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.876
3.475
Als ik op deurenfabrieken zoek, dan krijg ik bijvoorbeeld timmerbedrijf Zwartjes in wijchen. Dat is redelijk bij jouw in de buurt. Maar dat kon je zelf ook googlen. Er zitten overal van dit soort bedrijven, die lokaal de markt bedienen. Ze werken vaak vooral voor een vaste club aannemers. Er zijn nu eenmaal niet zo veel particulieren die zelf ramen en deuren afhangen.

robvansuilen

Actieve deelnemer
29 nov 2018
279
104
nog even terugkomen op dit oude topic. Ik heb uiteindelijk de deuren besteld bij mijndeurenwinkel. De deuren zijn van javadeuren. Keuze uit veel profielen vakverdeling maten enz. Kosten 2100 euro voor 7 deuren.

robvansuilen

Actieve deelnemer
29 nov 2018
279
104
Wat betreft de freeskop op de Kity, dit blijft een vraagstuk waar ik mee worstel. ik denk nog steeds dat de beschermkap op mijn bestcombi, niet origineel is. Kan iemand een foto van zijn bestcombi maken?

Laatst bewerkt:

robvansuilen

Actieve deelnemer
29 nov 2018
279
104
Als ik een onderdelentekening van de bestcombi 2000 erbij pakt. Dan ziet dat er echt anders uit dan mijn beschermkap. Bij mij lopen bijvoorbeeld de verticale bevestigingsbouten buiten de ruimte waar de frees ronddraait.
1728213620835.jpeg
1728213452264.png

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.