Afgelopen weekend mijn Kity 636 van de grote tafel genomen en op een afzonderlijk kastje gezet. (Bedoeling is om dit met alle machines te doen, maar dan moet ik eerst nog wat extra motors vinden.) Van de gelegenheid gebruik gemaakt om de laatste set ongebruikte messen te plaatsen, die ik er nog bij had van de aankoop. En het verschil is heel duidelijk merkbaar. Dus tijd om de andere messen ook te laten slijpen, zodat ik deze ook kan hergebruiken als de huidige weer botter worden.
Maar waar kan ik hiervoor best naartoe ? Ik woon in België, tussen Leuven en Mechelen.
Een andeze optie is om de messen zelf te slijpen met de slijper, die ook op de tafel staat. (Kity 642) Maar hiervoor heb ik alleen de franse handleiding en mijn frans is helaas niet zo goed dat ik er de nodige info kan uithalen. Heb het wel eens geprobeerd, maar zonder goed resultaat.
Maar waar kan ik hiervoor best naartoe ? Ik woon in België, tussen Leuven en Mechelen.
Een andeze optie is om de messen zelf te slijpen met de slijper, die ook op de tafel staat. (Kity 642) Maar hiervoor heb ik alleen de franse handleiding en mijn frans is helaas niet zo goed dat ik er de nodige info kan uithalen. Heb het wel eens geprobeerd, maar zonder goed resultaat.