Nog steeds aan het aftellen voor mijn Hammer K3 Basic, maar het einde is toch in zicht. Normaalgezien zou die eind april beschikbaar moeten zijn.
Om de laatste maand wat draaglijk te maken
ben ik al gestart met de voorbereidingen en heb ik enkele vragen waar jullie hopelijk bij kunnen helpen.
Alvast bedankt voor jullie meedenken en input
Om de laatste maand wat draaglijk te maken
- Ik ga binnenkort starten met het onderstel maar ik ben nog op zoek naar fotos van de stroomaansluiting rechts en de afzuiging achteraan. Kan iemand mij daar bij helpen aub? Alle fotos die Google mij aanbiedt zijn van dezelfde hoek en de stroomstekker is nooit in beeld.
- Ik zou 2 nieuwe deftige zaagbladen willen aanschaffen, 1 voor het fijne werk en 1 om te schulpen, voor andere toepassingen gebruik ik altijd de ecotools zaagbladen. Ga ik hier best ineens voor de maximum diameter van 315 of hou ik het toch voor 250? Voor deze zaagbladen zou ik willen investeren in een deftig merk, hebben jullie ervaring met de SilentPower zaagbladen van Felder zelf of de geluidsarme zaagbladen van Freud?
- Mijn Dewalt zag zal ik natuurlijk verkopen en ik zou liefst van al een mooi pakket maken met alle sledes en accessoires die ik niet meer ga nodig hebben bij de Hammer en alles in 1 keer verkopen. Ik heb een Incra Miter 1000HD waarvan ik niet helemaal zeker ben of ik die nog nodig zal hebben bij de Hammer. Ik denk het niet door de meerwaarde van de schuiftafel, maar wilde toch even checken voor de zekerheid.
- Voor mijn Dewalt heb ik een dado-zaag waar ik toch wel regelmatig gebruik van maak. Deze kan ik niet herbruiken doordat het asgat een kleinere diameter heeft en de meenemers ook ontbreken. Voorlopig zou ik het nog even zonder dado zaag doen en nog wat sparen hiervoor. Maar wilde toch al eens polsen naar de mogelijkheden, deze 2 worden door Felder zelf aangeboden, maar wat zijn die duur zeg
. Hebben jullie ervaring met deze of misschien zijn er nog wat betaalbaardere alternatieven?
Alvast bedankt voor jullie meedenken en input