Vierkantengaten boormachine

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.951
3.516
Volgens mij gaan die dingen ver over de 1000 euro. En voor deuren maken is het dan nog steeds behelpen.

• Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.205
480
hilversum
De Domino heb ik al zeker 10 jaar en heb er toen iets van E500.- voor betaald inclusief de systainer met dominos in alle maten. Het zou me niet verbazen als de prijsstijgingen bij de Domino het hardste is gegaan.

Ik vorig jaar voor 450 dacht ik 2de hands.
Compleet met alles erop en eraan.
Nieuw had ik hem niet snel gekocht.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.951
3.516
Ik boor ook vaak deuvels op de pennenbank. Voor simpele dingen vaak sterk genoeg en lekker snel .

P.r

Nieuw lid
3 dec 2017
1
0
Met mijn Multico pm 12 boor ik gaten tot 20mm, meestal gebruik ik beitels van 8, 10 en 12 mm. Het apparaat heb ik ruim 15 jaar geleden tweedehands gekocht. Het werkt perfect, geen speling in de machine. Je kunt hem als een domino frees gebruiken. Een klein nadeel, een goede vierkante boor set van Multico is prijzig, het vierkante snij element gaat levenslang mee en is goed zelf te slijpen, de boor is wat kwetsbaarder.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.