Verplaatsen 'zware' machine

thomasz

Oud hout
11 apr 2015
2.991
1.434
Omgeving Leiden
Gewoon lekker verder tobben, ik zie het probleem niet… succes en sterkte ermee als je toch je eigen ding wil doen moet je niet om raad vragen 👋🏻
Juist wél om raad vragen! Misschien zijn er oplossingen waar je niet aan gedacht hebt. Maar het kan ook zo zijn dat je uiteindelijk kiest voor je eigen oplossing omdat de aangedragen ideeën in jouw geval onpraktisch zijn, te duur of onhandig. Iemand kent zelf de onmogelijkheden van zijn werkplaats.

Ben natuurlijk benieuwd naar de oplossing met geleiders. Volgende week klaar? :unsure:

• Leuk
Waarderingen: Charel09

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.580
979
‘s-Hertogenbosch
Nee helemaal niet geslapen 🤩ben gewoon wezen werken…., ik probeer je van ideeën te voorzien maar krijg alleen maar negativiteit terug, dan word ik een beetje pissig. Sorry m’n excuses hiervoor maar loop overdag ook tegen probleemzoekers aan en tracht ze in een positieve flow te krijgen door een andere manier van kijken op te roepen.
Oké een vvd van 33 kg is niet licht maar als je al op hoogte kunt pakken, en ook kunt wegzetten valt het tillen wel mee.
Ook ik heb geen grote schuur, ik kan gelukkig wel rechtop staan maar alles staat vol…. Dan zoek je naar oplossingen ja. Mijn kolomboor staat idd op een plaat betonplex zodat het makkelijker schuift. Als dat ding niet nodig is schuif ik het weg.M’n lintzaag staat op een zwenkarm zodat ik hem weg kan draaien en de houtvoorraad die erachter ligt en m’n overige machines kan bereiken.
Zeg nou niet dat ik slecht gemutst ben terwijl ik je andere ideeën wil geven.
Maar zoals gezegd als je je eigen ding wil doen en vele euro’s wil uitgeven moet je dat gewoon doen en je zeker niet tegen laten houden.
Succes

AvdLinden

Post veel
30 apr 2014
754
194
Ikk denk idd dat de geleiders te ingewikkeld zijn. Als je de vvd kunt schuiven over een plank ben je al een stuk verder en een stuk minder kwetsbaar. Met wat rest hout kun je testen of dat werkt. Die geleiders gaan toch nooit stijf genoeg zijn om de machine daarop te kunnen gebruiken.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.