Verdiepingsvloer schroeven of met de luchttacker?

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.574
3.578
Gaanderen
1000016452.jpg
Inderdaad geen bahco. Deze is ook niet vriendelijk in gebruik. De bek blijft niet goed open als je wil slaan.
Retourformulier aangemaakt.
Soms zit het op meerdere plekken tegen.
1000016383.jpg
Ja dakramen plaatsen in de regen. Alle zegen komt van boven. Op de bg een kruiwagen eronder gezet en die zat voor de helft vol. Gelukkig zat het gat in het plafond op de juiste plaats.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.225
3.650
Je kan toch wel een gebruikte vinden? Dan zijn de bekken meestal ook al smaller geslepen. Uiteraard een bahco. Die van mij heb ik al een jaar of 30 en hij was toen al gebruikt. En hij wordt veel gebruikt.

• Leuk
Waarderingen: John1969

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.574
3.578
Gaanderen
Ik had er al enkele gezien op Marktplaats. Geen tijd om ze op dat moment op te halen.
De nagels zijn er nu uit. Ik heb vroeger ook alleen bahco verkocht en volgens mij waren er toen geen andere.
Dus de volgens wordt een bahco, deze gaat retour.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.225
3.650
Die nieuwe veluxen met tripel glas ook niet. En neem ze gelijk elektrisch sluitend met regensensor, want ze lekken al, als je ze op een kiertje zet.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.225
3.650
Alle nieuwe veluxen lekken al op kierstand. Ze hebben het ontwerp veranderd waardoor er minder afdekking is, dan bij de oude ramen. Vandaar dat je ze beter elektrisch met regensensor kan nemen. Dan gaan ze dicht bij regen. De kunststof aftimmerbakken die ze leveren, zorgen ook voor minder water schade. Tripel glas plaatsen op hoogte is niet goed voor je rug. Die ramen zijn echt een stuk zwaarder.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
12.574
3.578
Gaanderen
Er zitten al hand bediende tripel ggu pk06 in. Met mijn huidige dakramen had ik geen enkel probleem. Ja dan ga je ervan uit dat de nieuwe velux ramen ook net zo goed zijn.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.