heeft iemand hier nog een verhuursysteem voor opgezet of wil iemand voor mij een mdf blad voorzien van de gaten?
Regio Groningen?
Regio Groningen?
Laatst bewerkt:
een paar weken geleden was hier een collega die een poging ondernam om een verhuur- of doorverkoopsysteem op te zettenheeft iemand hier nog een verhuursysteem voor opgezet of wil iemand voor mij een mdf blad voorzien van de gaten?
dat lijkt me wat ver weg, ik woon in de buurt van UtrechtHoi, ik woon in de buurt van Deventer/Lochem
dat lijkt me wat ver weg, ik woon in de buurt van Utrecht
Stuur maar een pb, dan overleggen we evenIk ben geregeld in de buurt van Utrecht te vinden![]()
niet mijn ervaringsgebiedhet lijkt of de guides al teveel speling hebben
Ik doe het op dezelfde manier als ik mijn kleine mft gemaakt heb. Ik vermoed dat het idd de boor is die een kleine slag heeft waardoor de gaten 1 /10 mm groter zijn. Het is niet veel maar teveel om nog precies te zijn.Ik heb een werkbank gemaakt (naar voorbeeld van Dennis van hooked on wood).
Met de ujk parf guide mk 2 heb ik perfecte gaten kunnen maken.
Zorg je er wel voor dat je werkwijze foutloos is? En dat je de parf sticks en ook die oranje boormal spelingsvrij hebt gefixeerd voordat je gaat boren?
Verder zou je kunnen kijken of de 20mm frees nog mooi ronddraait of dat deze misschien een beetje scheef is.
Ik heb dezelfde ervaring. UJK MK2 werkt perfect als je de juiste werkwijze aanhoud.Ik heb een werkbank gemaakt (naar voorbeeld van Dennis van hooked on wood).
Met de ujk parf guide mk 2 heb ik perfecte gaten kunnen maken.
Zorg je er wel voor dat je werkwijze foutloos is? En dat je de parf sticks en ook die oranje boormal spelingsvrij hebt gefixeerd voordat je gaat boren?
Verder zou je kunnen kijken of de 20mm frees nog mooi ronddraait of dat deze misschien een beetje scheef is.