op mijn net via het internet 'in Frankrijk' gekochte klasseermappen lees ik 'Made in PRC'Uitstervend ras. Mensen die iets kunnen maken.
Uitstervend ras. Mensen die iets kunnen maken.
ff in de rand van dit draadjeHeb je een plekje gevonden, dan betaal je je scheel.
Ik heb een keer een schilderklus in Amsterdam gedaan in 2016-2017. 4 weken lang elke dag 25 euro voor de bus. Hoe dat nu is weet ik niet, maar beter zal het niet zijn. Een stad heeft voor- en nadelen. Of de bestuurders echt rekening houden met de kleine werkende ondernemer betwijfel ik. Dat mag iedereen voor zich uitmaken.Als ik in mijn omgeving een praatje maak, heb ik voor 2 jaar extra werk. Er is geld zat, ze hoeven niet eens te weten wat het gaat kosten. Als je alsjeblieft maar wil komen. Maar onze gemeente heeft een hekel aan mensen die iets kunnen maken. Dus geen tweede parkeervergunning voor je bedrijfsbus, Alle bedrijven waar je spullen kon halen, zijn naar ver buiten de stad verkast. Als je ergens wil werken kan je je bus nergens kwijt. Heb je een plekje gevonden, dan betaal je je scheel. Milieuzone die steeds verder uit dijt, zodat bedrijven van buiten de stad ook niet meer willen komen. Je hebt binnenkort alleen nog maar grote bedrijven . En die willen niet voor de kleine klusjes komen. Ik doe alleen nog wat binnen mijn eigen parkeerrajon. Daar betaal ik toch al voor. En verder kan ik er lopend naar toe.
Nou vooruit dan, puntje scherp heeft wellicht weer met een japanse beitel te maken (want fantastische puntenslijpers!) maar verder dwaalt het toch wel weer een beetje af....Ik heb een keer een schilderklus in Amsterdam gedaan in 2016-2017. 4 weken lang elke dag 25 euro voor de bus. Hoe dat nu is weet ik niet, maar beter zal het niet zijn. Een stad heeft voor- en nadelen. Of de bestuurders echt rekening houden met de kleine werkende ondernemer betwijfel ik. Dat mag iedereen voor zich uitmaken.
Volgens J.C. heeft elk nadeel zijn eigen voordeel. Ik zou zeggen puntje scherp en alles doorbereken.
uitstervend ras: mensen…Uitstervend ras: mensen die willen betalen voor maakwerk.