toekomstige werkplaats

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
dit soort postings moest verboden worden :D en laats hadden we ook al onze grote vriend met een kast vol festool, mijn hart kan dit niet allemaal aan.

Hans
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Beste Dirk,

ontzettend leuk om de vorderingen te volgen, maar misschien kan jij de foto's wat kleiner maken kijkt wat makelijker op het scherm.

Hans
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Ziet er goed uit! ben er van overtuigd dat het straks een fijne en vooral ook grote werkplaats zal zijn om in te werken.

Foto's zouden inderdaad wel wat kleiner mogen.
 

lensink.dirk

Actieve deelnemer
7 mrt 2009
42
0
het werkt nu al fijn nu alle ruimte waar ik met me rolsteiger rond kan rollen , de foto`s heb ik effe aangepast hoop nu wel normaal is

Dirk
 

lensink.dirk

Actieve deelnemer
7 mrt 2009
42
0
WR1944 zei:
Qua formaat van de foto's ziet het er een stuk beter uit. Als je ook nog wat wit (even op Enter drukken) tussen de foto's doet ziet het er nog beter uit.


ik heb met de ENTER gespeelt
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Mag ik vragen waarom je vloerverwarming hebt gelegd in een werkplaats? Ik zie op de foto's dat je het plafond geisoleerd hebt, zijn de wanden ook geisoleerd? Nog plannen met de dubbele deuren? aangezien je daar je warmte zo door kwijtraakt

Ziet er geweldig uit zo'n mooie ruime werkplek!
 

lensink.dirk

Actieve deelnemer
7 mrt 2009
42
0
Geertjun zei:
Mag ik vragen waarom je vloerverwarming hebt gelegd in een werkplaats? Ik zie op de foto's dat je het plafond geisoleerd hebt, zijn de wanden ook geisoleerd? Nog plannen met de dubbele deuren? aangezien je daar je warmte zo door kwijtraakt

Ziet er geweldig uit zo'n mooie ruime werkplek!

als ik het in de toekomst als woning wil maken heb ik het er in zitten .
de wanden zijn geisoleerd binnen en buitenmuren zijn op nieuw op gemetselt zelf dan ,er komt een heater in te hangen om de het te verwarmen de vloerverwarming gaat wel aan maar niet altijd op een laag tempretauur

Dirk
 

lensink.dirk

Actieve deelnemer
7 mrt 2009
42
0
rickkoorman zei:
dirk,

wat voor een verf heb je gebruikt voor de vloer? het lijkt me een erg fijne werkplaats te worden!!

Hallo

vloercoating ik heb het 2 keer aan gebracht ,heb vanavond de frees aangesloten op afzuiging

dirk
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Dirk

Wat een superschuur. Ik heb nog niet eens zo'n mooie grote benedenverdieping. Ben je hier als hobbyist aan het werk of is het vooral voor zakelijk gebruik. Succes met het inrichten en veel klus plezier.

Hartelijke groet Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.