Tips gevingerlast eiken in 90 graden

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.754
979
Omgeving Eindhoven
Haha je zou bijna zeggen dat jullie het al wisten
Oh, is dat zo? Wij riepen zomaar wat :rolleyes::LOL:
Nee hoor, wij hadden inderdaad wel wat ervaring. Ik niet zo heel veel, ZotVanHout heel wat meer. Ik heb vanuit de tips van anderen laatst op dezelfde manier een tafel aangepakt en heb zelf ervaren door enkele teststukjes wat het effect is van o.a. vochtig maken en geduld hebben.
Maar dat is nu net het grote voordeel van een forum als dit, toch? Dat je ergens tegenaan loopt en vooral praktische tips krijgt van anderen, zonder dat er een verkooppraatje aan vast zit ("Meneer, dit is het beste product op de markt" betekent toch vaak helaas "hierop verdien ik het meest").
 

Roffel

Nieuw lid
31 mei 2021
13
4
Gelderland
Ik ben toch maar niet voor de waterval gegaan aangezien ik een andere bestemming heb gevonden voor het restant.

hij is nog niet helemaal af want moet nog het inbouwdoosje met USB aansluiten (dat verklaart het gat ;))

En de plinten moeten ook nog worden gezet ;)
 

Bijlagen

  • 4C65B63B-16C5-4AE7-90D5-67AD04D35C16.jpeg
    4C65B63B-16C5-4AE7-90D5-67AD04D35C16.jpeg
    58,1 KB · Weergaven: 33

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.096
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
Hiervoor is mijn oog gevallen op een eiken werkblad van 2000x800x26.
Inmiddels dit bijzonder mooie werkblad binnen.
ik heb een bureautje nodig van ~125 en wil het restant in 90 graden als (soort van) poot maken.

Ik ben toch maar niet voor de waterval gegaan aangezien ik een andere bestemming heb gevonden voor het restant.
heb je dan 2 bureau's zonder waterval gemaakt ?
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Ik ben toch maar niet voor de waterval gegaan aangezien ik een andere bestemming heb gevonden voor het restant.

hij is nog niet helemaal af want moet nog het inbouwdoosje met USB aansluiten (dat verklaart het gat ;))

En de plinten moeten ook nog worden gezet ;)
Netjes.
Plinten kunnen na drie jaar ook nog worden geplaatst:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.