Tip: Starrett bij Amazon

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
  • Leuk
Waarderingen: Lefman en LFlab

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.775
744
Enschede, Twente
De set werd vandaag bezorgd. Heel bijzonder dat de zondag nu ook niet meer heilig is. De bezorger zei dat het hel erg nodig was vanwege de Black Friday hausse…
Verder: ik zou graag een extra lineaaltje erbij willen hebben; die van 150 mm zou ideaal zijn. Maarde enige optie die ik kon vinden kost rond de 85 euro, wat ik behoorlijk aan de prijs vind. Verder zoeken dus, of heeft iemand de gouden tip?
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.508
968
Riemst
De set werd vandaag bezorgd. Heel bijzonder dat de zondag nu ook niet meer heilig is. De bezorger zei dat het hel erg nodig was vanwege de Black Friday hausse…
Verder: ik zou graag een extra lineaaltje erbij willen hebben; die van 150 mm zou ideaal zijn. Maarde enige optie die ik kon vinden kost rond de 85 euro, wat ik behoorlijk aan de prijs vind. Verder zoeken dus, of heeft iemand de gouden tip?
Ik heb een haakse en verstelbare (graden) haak, maar slecht één liniaal. Een los liniaal is moeilijk te vinden dus heb ik nu maar een tweede haakse bijgekocht. Lijkt me de goedkoopste oplossing. Is wel veel geld voor een los liniaal maar ik gebruik het regelmatig en wissel nogal eens tussen de vaste en haakse kop.
Enkel Lee Valley lijkt die liniaal los te kunnen leveren. Een 300 mm kost 72 dollar.
Ik enkele jaren geleden eentje op Amazon besteld, maar uiteindelijk bleek het niet leverbaar.
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.716
2.574
Gaanderen
De set werd vandaag bezorgd. Heel bijzonder dat de zondag nu ook niet meer heilig is. De bezorger zei dat het hel erg nodig was vanwege de Black Friday hausse…
Verder: ik zou graag een extra lineaaltje erbij willen hebben; die van 150 mm zou ideaal zijn. Maarde enige optie die ik kon vinden kost rond de 85 euro, wat ik behoorlijk aan de prijs vind. Verder zoeken dus, of heeft iemand de gouden tip?
Koop je toch gewoon een hele Ik heb niet gekeken of deze liniaal gehard is. Of je dat als hobby houtbewerker nodig hebt mag je zelf uitmaken.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.125
2.618
Ze worden ook door metaalbewerkers gebruikt. Die gebruiken in plaats van een potlood een kraspen.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
309
Rosmalen
Jeezus, dat scheelt nog weer een hoop zeg, maar krijg je dan geen invoerrechten erbij? Hoe lang duurde verzending?
 

Fraké

Nieuw lid
22 jun 2023
6
7
Zuid-holland
Nee, geen extra invoerrechten. Dinsdag de 21ste besteld. Even leek het erop dat het zaterdag al zou komen. Vrij snel vind ik zo.

Eventuele invoerrechten betaal je direct bij Amazon, om te voorkomen dat je achteraf aangeslagen wordt.
 

gomp

Nieuw lid
7 jan 2020
2
4
goeie tip! misschien rare vraag maar je betaalt gewoon in ponden? het wordt niet omgerekend in euros?
 

Fraké

Nieuw lid
22 jun 2023
6
7
Zuid-holland
Je kan kiezen. Als je betaald in euro's dan betaal je de conversiekosten aan Amazon, anders aan de bank.

Wat ik heb gemerkt is dat bij de meeste webshops (of fysieke winkels) het altijd loont om in lokale valuta af te rekenen. Achteraf was ik toch goedkoper uit als ik het via Amazon had gedaan. We hebben het dan wel over € 0,09 meer via mijn bank.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.