[Tip] Nieuw kolomboor machine Bosch PBD 40 voor € 165 bij Amazon

Jollenbaas

Actieve deelnemer
21 mrt 2017
74
39
Velserbroek
www.ssrp.nl
Kun je ook aangeven waarom? Ben juist blij met de makkelijk te varieren snelheid.
Een handwiel vindt ik nog steeds niet prettig werken. Het in de hoogte kunnen verplaatsen van de boortafel en de spanenbak is erg handig en praktisch om de werktafel schoon te houden. Het lastiger wisselen in toerental is relatief.
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
929
319
Ik zie wel eens kolommetjes langs komen die doen watertanden, maar ik heb me altijd nog kunnen inhouden. Ik schijn op de één of andere manier vaak geluk te hebben met elektrisch gereedschap. Mijn boormachine is een goedkope Ferm en het ding heeft nagenoeg geen afwijking. Dus zolang die nog doet wat ie moet doen kijk ik gauw de andere kant op als er weer eens iets leuks voorbij komt...:)
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Die oude kleine ferm kolomboormachines zijn goed alleen de motor is niet zo sterk , maar voor kleinere boren
Tot 6 mm prima goed onderhouden (in de olie) gaan ze een leven lang mee
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
929
319
@Arend b, Ik weet niet of we het over dezelfde machine hebben, maar met gewoon boorkop 13 gebruik ik overmaatse boren tot 24 mm zonder enig probleem. Motor is i.d.d. niet de sterkste, maar snelheid goed instellen, genoeg smering en vort met de geit. :)
 

Luccio

Actieve deelnemer
24 feb 2020
213
87
Rijswijk
Het heeft even geduurd, maar na de vrij snelle terugbetaling van de 'laagste prijsgarantie' door Hornbach, ook de cash-back van € 40 van Boach ontvangen. Uiteindelijke prijs werd daardoor € 150,84 (door de € 4,95 verzendkosten van Hornbach).

Omdat eerder hierboven werd aangegeven dat de cash-back actie van Bosch niet altijd lukt het volgende:
Bij het aanmelden voor de cash-back actie wordt op het eind aangegeven dat er een bevestigingsmail zou worden verstuurd. Die dus never-nooit bij mij aankwam, ook niet na gedurende een aantal dagen diverse malen nog een keer aan te melden (ofwel: er zit blijkbaar geen controle op dat iemand zich al aangemeld heeft; helaas heb ik maar één terugbetaling ontvangen. Dat dan weer wel :().
Na lang zoeken het servicenummer maar gebeld. Daar werd aangegeven dat bekend was dat er niet altijd een bevestigingsmail werd verzonden. Vervolgens werd ik doorverwezen omdat de betreffende medewerker niet in het cash-back systeem kon kijken. Daarbij gaf hij ook aan waar ik het telefoonnummer en mail-adres kon vinden, namelijk op de pdf waarop je kunt kijken of het gekochte artikel in aanmerking komt voor de cash-back actie :cautious:. Laat ik daar nu niet als eerste zoeken .....
Reactie op mijn mail met de vraag waarom ik geen bevestigingsmail had ontvangen was De reden, dat u geen bevestiging heeft ontvangen, is omdat de bevestigingen van Bosch momenteel niet aankomen bij de Gmail mailadressen. Gezien de reactie van de medewerker die ik sprak kennelijk geen 'vers' probleem. Maar het belangrijkste: de registratie was geslaagd en ik zou 'binnenkort' mijn geld ontvangen. Wat dus inderdaad gebeurd is.

Om jullie de zoektocht te besparen:
tel. 0900 · 040 1135
mail boschpowertools@promocontact.eu
Zojuist even gebeld en de lieve mevrouw keurde hem meteen goed. De uitbetaling komt eind deze maand/ begin februari. Ze gaf aan dat ze enorm achterlopen met de cashback.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.