Zag zojuist deze verschijnen op MP.
≥ inca lintzaag — Gereedschap | Zaagmachines — Marktplaats
Geen connecties met de verkoper.
≥ inca lintzaag — Gereedschap | Zaagmachines — Marktplaats
Geen connecties met de verkoper.
En nog goedkoop!En inmiddels staat deze Inca Expert 500 weer op MP, nu voor 375 euro ipv 250.
Dezelfde krassen, hetzelfde tafeltje eronder.
![]()
≥ Inca Expert 500 Lintzaag. — Gereedschap | Zaagmachines — Marktplaats
-inca Expert 500 met wat afstelwerk.-veel van de Inca major zaagbank is uitwisselbaar met deze Inca Expert lintzaagmachine.-incl.tafel.-met extra nieuwwww.marktplaats.nl
Dat betekent dat er nieuwe rubbers op de wielen moeten en de zaagblad geleiders hebben wat aandacht nodig (nieuwe lagers en nieuw onderdeeltje).Met afstel werk.... wat zou dat betekenen
Jazeker.Zou je mij kunnen vertellen hoe ik de inrichting, om het lint op te spannen, uit elkaar kan halen van de Inca 500 ?
Die werkt niet meer bij mij.
Ik heb de rubbers hier vandaan: Inca | Woodworking Machinery & Accessories (mag ik dit hier zo vermelden?)Beste Batavus,
waar haal je de nieuwe rubbers voor de loopwielen vandaan?
Ik heb een inca260, ben ik tevreden over, maar het rubber moet wel vervangen. Maar ik weet niet hoe ik daar aan kom.
Goede tip, iets te laat voor mijGewoon zoeken op diameter en niet op lintzaagtype, dan heb je het meeste kans. Mocht hij een mm breder zijn kan je hem smaller maken. (uitgaande van een plat rubber)
mooie chocoladekleurZo, hij zit in de lak!