Ik ben geen affiliate op banggood, het is (nog) geen artikel uit de Chinatools serie van @Hooked on Wood , Het oogt gewoon als een goede deal, zeker ook met de foto's en reviews
Nu tijdelijk net geen €60, (tov $270 voor de echte), (optioneel) geleverd vanuit Zwitserland, dus met 5 dagen binnen, volledig aluminium (tov een aantal neppers van plastic met gejatte fotos van woodpeckers)
Ik heb er net een besteld en ga hem zeker ook grondig testen; helaas is de kortingsactie afgelopen voor ik kan testen, vandaar dat ik vooraf al deel.
Qua prijs zijn er slechter ogende varianten op de 'reguliere' markt verkrijgbaar.
www.banggood.com
De woodpeckers versie:

De Banggood versie

Nu tijdelijk net geen €60, (tov $270 voor de echte), (optioneel) geleverd vanuit Zwitserland, dus met 5 dagen binnen, volledig aluminium (tov een aantal neppers van plastic met gejatte fotos van woodpeckers)
Ik heb er net een besteld en ga hem zeker ook grondig testen; helaas is de kortingsactie afgelopen voor ik kan testen, vandaar dat ik vooraf al deel.
Qua prijs zijn er slechter ogende varianten op de 'reguliere' markt verkrijgbaar.

ENJOYWOOD All Aluminum Alloy Adjustable Woodworking Drill Locator Pro Auto Line Drill Guide Puncher Mini Bench Drill Press Precise Positioning Tools Hole Drill
Only US$69.99, buy best enjoywood all aluminum alloy adjustable woodworking drill locator pro auto line drill guide puncher mini bench drill press precise positioning tools hole drill sale online store at wholesale price.
De woodpeckers versie:

De Banggood versie