Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Alle waar naar zijn geld.
If you pay peanuts you get monkeys.

Er zullen er nog wel een paar uitdrukkingen zijn die bij een superlage prijs horen.
Niks aan te merken op bessey, maar wel op de verkoper en de door hem ingehuurde bezorgfirma's des te meer.
De enige prijs die te laag is, is de prijs die de bezorger krijgt voor het afleveren. Daarom nemen ze nul tijd.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rutger Broekman

timmeren

Actieve deelnemer
11 jun 2016
68
40
Alle waar naar zijn geld.
If you pay peanuts you get monkeys.

Er zullen er nog wel een paar uitdrukkingen zijn die bij een superlage prijs horen.
Niks aan te merken op bessey, maar wel op de verkoper en de door hem ingehuurde bezorgfirma's des te meer.
Ik ben nog niet tegengekomen dat ik extra bezorgkosten kan betalen voor premium service, dus ik snap jou opmerking niet helemaal. Bovenstaande wanpraktijken komen helaas bij alle bezorgdiensten voor.
 

Rutger Broekman

Actieve deelnemer
19 apr 2013
160
46
Tilburg
Ik ben nog niet tegengekomen dat ik extra bezorgkosten kan betalen voor premium service, dus ik snap jou opmerking niet helemaal. Bovenstaande wanpraktijken komen helaas bij alle bezorgdiensten voor.
Bezorgers worden allemaal uitgeknepen is de boodschap. Voor premium service betaal je meer maar daar ontvangt de bezorger geen cent van, ze bouwen geen pensioen op want zijn zogenaamd zelfstandig met maar één baas die ze uitknijpt.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.769
738
Enschede, Twente
In mijn postcode zijn Gert en Pieter mijn vaste bezorgers van PosrNL en die zijn nog gewoon in vaste dienst & old school professionals. Leuke kerels ook. DHL gaat redelijk. GLS is een ramp. DPD er tussenin. UPS laat ik altijd bij ophaalpunt bezorgen, anders krijg ik de spullen nooit.
 

mroden

Actieve deelnemer
13 feb 2013
214
69
Rotterdam Ommoord
Dacht dat de Amazon accounts van verschillende landen niet gekoppeld waren. Misscjoen nog geen account bij het land waar je nu bestelt.
Zodoende ook andere prijzen bijvoorbeeld bij Amazon.de, Amazon.nl en Amazon.co.uk.
 

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Accounts van verschillende landen zijn gekoppeld, maar niet overal zijn dezelfde betaalmethodes beschikbaar; als je standaard iDeal gebruikt bij .nl heb je dus geen standaard betaalmethode bij .es, want daar wordt iDeal (Nederlands) niet ondersteund
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
439
108
Middelburg
Moet allerlei gegevens invullen..zoals bankrekening nr. Hebben anderen dit ook? Heb wel een account bij amazon
Hier precies het zelfde, ik heb geprobeerd, maar ik kan kennelijk niet betalen via de normale wijze zoals ik het gewend ben bij Amazon.de,...dan maar niet
 

Wim ()

Actieve deelnemer
1 jun 2023
79
23
België, Limburg
Je amazon login werkt over de landen heen, gewoon kwestie van de betaalmethode aanpassen. Ik heb deze uit Spanje gewoon besteld met mijn acount wat oorspronkelijk NL is en nu gebruikt wordt voor BE en DE.
 

ndk

Actieve deelnemer
6 feb 2022
149
23
Schiedam
Dus dit veld kreeg jij ook in beeld?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230818-113948.png
    Screenshot_20230818-113948.png
    81,1 KB · Weergaven: 27

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
270
70
Oldenzaal
Mijn ervaring is dat de accounts niet overdraagbaar zijn. In Spanje krijg ik bijvoorbeeld het nadrukkelijke verzoek om ook Prime te nemen terwijl ik dat in NL al heb.
Ik heb een account in Spanje aangemaakt, [zo heb ik er ook een voor Duitsland, UK en COM] een vertaler op de browser gezet en met creditcard betaald. Klemmen zijn binnen. Alles prima.

Als ik iemand kan helpen door te bestellen, laat maar weten.
 

Baardmans

Actieve deelnemer
5 sep 2018
48
44
Zojuist zie ik dat de kre 1000 bij Amazon.de weer aangeboden worden voor €108 per set. (Exc verzendkosten). Misschien komt het iemand van pas.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.