Tip: amazon.de bessey corpuslijmklemmen

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
468
125
Middelburg
De 300mm’s zijn weer op voorraad, en weer wat goedkoper dan de vorige keren:
Bessey 2 x Korpuszwinge REVO KRE 300/95 https://amzn.eu/d/8bYvXQn
Dat heeft dan niet lang geduurd ze worden in ieder geval niet meer aangeboden, wat was de prijs voor dit setje 300/95?

Ps dit ter vergelijking met de REVO KRE 1000/95 deze kun je nog steeds bekomen voor de aantrekkelijke prijs van €105 excl porto
 

Wouterst

Actieve deelnemer
31 mei 2022
303
125
Boxtel, Noord-Brabant
Dat heeft dan niet lang geduurd ze worden in ieder geval niet meer aangeboden, wat was de prijs voor dit setje 300/95?

Ps dit ter vergelijking met de REVO KRE 1000/95 deze kun je nog steeds bekomen voor de aantrekkelijke prijs van €105 excl porto
Ze zaten op 53,99 excl btw correctie en verzendkosten
 
  • Leuk
Waarderingen: 48rmc

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.649
703
Antwerpen
vermoedelijk is 2 voor de prijs van 1 een onbedoelde korting.
de klemmen worden ook per stuk aangeboden door sommige verkopers en als het price matching algoritme dat niet doorheeft ….
deze ‘actie’ loopt al sinds midden vorig jaar dus als dit een fout zou zijn van een algoritme dan zou de desbetreffende verkoper toch al lang alarm geslagen hebben want het ziet er toch wel naar uit dan er iemand zijn billen verbrandt bij deze prijzen
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.452
397
Dordrecht
deze ‘actie’ loopt al sinds midden vorig jaar dus als dit een fout zou zijn van een algoritme dan zou de desbetreffende verkoper toch al lang alarm geslagen hebben want het ziet er toch wel naar uit dan er iemand zijn billen verbrandt bij deze prijzen
Of iemand verdient zonder deze actie de wereld aan de klemmen....
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.789
749
Enschede, Twente
Het is volgens mij in dit draadje al eens gememoreerd, maar het heeft waarschijnlijk te maken met voorraadbeheer in het magazijn. Op positie x ligt nog een kleine partij y en men zoekt ruimte voor nieuw product. Dan gaat y in de aanbieding om ruimte te maken (verplaatsen naar een andere plek is duur, want niet gericht op verschepen).
Doorloopsnelheid is bij Amazon belangrijker dan marge halen op elke verkoop. Als je in vrachtwagens of containers rekent is het min of meer 'weggeven' van product niet meer dan een afronding achter de komma. Welcome in this brave new world, guys!
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
468
125
Middelburg
Inmiddels is de prijs van de REVO KRE 1000/95 verhoogd van €105 naar €143 euro

Ps welke REVO KREV klemmen gebruiken jullie het meest de 300, 600, of de........?
 

Baardmans

Actieve deelnemer
5 sep 2018
48
44
Door deze goede tips heb ik twee setjes van 1000 weten te bemachtigen. Dank voor het posten.
Wel vroeg ik me nog het volgende af: ik zag dat Bessey ook losse “bekken” verkoopt (kre-vo), die je er er op kunt klikken en dan kunt verplaatsen. Zijn er mensen die op die manier werken? De lange klem is dan meer in balans. En het lijkt me dat je dan kortere lengtes van bijv 600 niet perse nodig hebt. Ik kon het op het forum niet echt terugvinden dus misschien is het helemaal niet handig en moet ik de andere aanbiedingen ook maar in de gaten gaan houden :)
 

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
166
15
Graag gedaan, veel plezier ermee! Ik heb zelf inmiddels ook twee setjes binnen gekregen.

Goede vraag, ik wist niet dat je ook losse bekken kan krijgen. Wel had ik gezien dat er koppelstukken te koop zijn zodat je klemmen aan elkaar kunt bevestigen. Dit wil ik gaan kopen en gebruiken om mijn 300 en 600 (die nog niet verzonden zijn door amazon UK) te kunnen koppelen voor grote projecten.

Ikzelf ben van plan om geen losse bekken te kopen maar bijvoorbeeld die van de 300 eraf te halen en op de 1000 te plaatsen, maar dan moet je natuurlijk wel genoeg klemmen hebben. :) Volgens mij kan dit maar ik heb het nog niet geprobeerd.

Ps. als ik de 600's ook binnen heb dan heb ik 12 Bessey klemmen en wordt het tijd voor een opbergrek...
 
  • Leuk
Waarderingen: Baardmans

Baardmans

Actieve deelnemer
5 sep 2018
48
44
Graag gedaan, veel plezier ermee! Ik heb zelf inmiddels ook twee setjes binnen gekregen.
Goede vraag, ik wist niet dat je ook losse bekken kan krijgen. Wel had ik gezien dat er koppelstukken te koop zijn zodat je klemmen aan elkaar kunt bevestigen. Dit wil ik gaan kopen en gebruiken om mijn 300 en 600 (die nog niet verzonden zijn door amazon UK) te kunnen koppelen voor grote projecten.

Ikzelf ben van plan om geen losse bekken te kopen maar bijvoorbeeld die van de 300 eraf te halen en op de 1000 te plaatsen, maar dan moet je natuurlijk wel genoeg klemmen hebben. :) Volgens mij kan dit maar ik heb het nog niet geprobeerd.

Ps. als ik de 600's ook binnen heb dan heb ik 12 Bessey klemmen en wordt het tijd voor een opbergrek...
Goed bezig!
Ik dacht dat je daar de (duurdere) vario’s voor nodig had. (Zie foto, zijn twee verschillende dacht ik)
96C638ED-1DD0-49B4-AD2E-6969959197DD.jpeg
Vandaar mijn bedachte workaround. Maar als ze binnen zijn zal ik eens kijken. Een paar extra bekken zijn zo besteld.
 

djjvb

Actieve deelnemer
20 sep 2017
46
14
Nijkerk
Ik heb beide. De KREV (vario's) voor de lange lengten (meer dan 1m) en de gewone KRE voor alles onder de meter. Je kan in principe de KRE niet omtoveren tot KREV's.
Er zijn wel video's te vinden waar mensen de kop uitboren. Het is te doen, maar meer een keuze of je dat aan wil.
 

Baardmans

Actieve deelnemer
5 sep 2018
48
44
Ik heb beide. De KREV (vario's) voor de lange lengten (meer dan 1m) en de gewone KRE voor alles onder de meter. Je kan in principe de KRE niet omtoveren tot KREV's.
Er zijn wel video's te vinden waar mensen de kop uitboren. Het is te doen, maar meer een keuze of je dat aan wil.

o nee dat zou ik inderdaad zeker niet doen. Wat ik van plan was, om de vaste kop te laten zitten, de onderkant (met handvat) er even af halen en dan de losse bek er extra tussen en dan het handvat er weer op. Dan zou je dus krijgen: vaste kop-beweegbare kop-handvat.
Maar misschien denk ik weer te moeilijk en moet ik er gewoon meer kopen in verschillende maten. Dit topic is er niet voor niets:ROFLMAO:

Edit: excuus, er gaat steeds iets fout bij het reageren, sommige berichten staan dubbel.
 
  • Haha
Waarderingen: Nick18

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.247
539
Eanske
ingoogni.nl
Doorloopsnelheid is bij Amazon belangrijker dan marge halen op elke verkoop. Als je in vrachtwagens of containers rekent is het min of meer 'weggeven' van product niet meer dan een afronding achter de komma. Welcome in this brave new world, guys!
Net een paar setjes a 107.- gekocht. Prijs is nu weer normaal.

Maar soms heb ik het idee dat ze hun vorraadbeheer en prijsbeheer niet op orde hebben. Bijvoorbeeld de Spear & Jackson zagen, op .nl zijn er drie goedkoop en 1 duur. Die ene is in Duitsland goedkoop en zijn de anderen moeilijk te vinden. In Frankrijk ligt de prijs een fractie hoger dan in NL. Het zelfde fenomeen voor de voetafdruk (Footprint) 14" kapzaag, als je die al kan vinden. Om iets te vinden helpt het soms om in de franse of duitse link het .de, of .fr in .nl te veranderen. Ineens is het product wel in nl te verkrijgen of het is ineens goedkoper of duurder.

Heel in de begindagen van Amazon maakte het uit welke browser je gebruikte, Mozilla kon duurder zijn dan met MS.
 

Jan.

Actieve deelnemer
8 nov 2021
275
77
Oldenzaal
Amazon Spanje heeft de 800 in de aanbieding. Komt voor Nederland wel nog € 9,94 [per set] verzendkosten bij. Totaal voor een set € 95.74. maximaal 3 sets te bestellen.
Directe link op/in/onder/aan de afbeelding. 😅

capture_07092023_131218.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.