Ik heb niet zo veel ruimte in onze garage als werkplaats maar wil toch een vandiktebank aanschaffen. Vorige week ben ik bij Baptist bij een sessie van Record Power geweest. De PT107 werd er gedemonstreerd en voor mijn doel blijkt dat een prima apparaat te zijn. Wel zo'n 1200 duurder dan de metabo en wat ik ook kies, er moet ook stofafzuiging bij zoals de Record Power CGV336-4. Extra ruimte en kosten dus. Echter voor de metabo zou ik een kast kunnen maken waar de afzuiging in kan met de metabo er bovenop. Ruimtebesparing.
Ik weet dat de metabo alleen een vandiktebank is, maar er zijn genoeg oplossingen op YT te vinden om daar toch goed mee uit te voeten te kunnen als je een beetje oplet wat voor hout je koopt.
Zijn er hier tevreden gebruikers van de metabo en is die goed genoeg voor hobby gebruik? Ik gebruik het liefst eik of beuk.
Zo ja, ben je op een x-moment toch overgestapt naar een vlak/vandiktebank? Of kan je er nog steeds prima mee uit te voeten?
Ik weet dat de metabo alleen een vandiktebank is, maar er zijn genoeg oplossingen op YT te vinden om daar toch goed mee uit te voeten te kunnen als je een beetje oplet wat voor hout je koopt.
Zijn er hier tevreden gebruikers van de metabo en is die goed genoeg voor hobby gebruik? Ik gebruik het liefst eik of beuk.
Zo ja, ben je op een x-moment toch overgestapt naar een vlak/vandiktebank? Of kan je er nog steeds prima mee uit te voeten?