Tekenprogramma

nijsluc

Actieve deelnemer
30 apr 2015
27
0
een paar instellingen gewijzigd en eindelijk gelukt , ik heb ondertussen 10 uren YouTube erop zitten
 

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
540
319
Ik teken vooral met Solidworks. Dit heb ik vanuit mijn opleiding (HTS autotechniek) geleerd en ben er inmiddels helemaal wegwijs in, kan er mee lezen en schrijven.
Op mijn werk rommel ik ook wat in inventor en autocad maar dat mag de naam niet hebben...
 

jo_vink

Nieuw lid
30 jul 2017
1
0
Onshape is werkt ook mooi en is volledig online is ook een Android app voor weet niet of er voor ios ook wat is
 

kaibinli

Nieuw lid
5 mrt 2020
1
0
Sketchup is een uitermate krachtig en eenvoudig te leren programma waarmee je heel presentabele driedimensionale objecten kan maken.


Zelf heb ik alleen maar SketchUp ervaring en gebruik het dan ook voor het hele werkproces van simpele 3D schets tot werktekening. Sketchup is een makkelijke omdat het gratis is maar . Ik heb een tekentablet XP-Pen Deco 03 ! Ik ben zelf erg blij met mijn pen . Voor Sketchup is het alles wat ik nodig heb .
 

Bomeo

Nieuw lid
21 nov 2018
9
0
Ik werk met LibreCAD, en ben er zeer tevreden mee. Lijkt een beetje op AutoCAD maar dan gratis! Ik heb wel een beta-version moeten downloaden om een paar bugs in de software te vermijden.

Groet

Carel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.