Na lang wikken en wegen toch besloten voor een ander model te gaan op 230v. De kosten voor het aanleggen van 400v liggen momenteel iets te hoog voor mijn budget in combinatie met slechts 1 machine op 380v in de werkplaats. Dus met pijn in mijn hart biedt ik mijn Verboom Lintzaag aan.
Gietijzeren Verboom Lintzaag, Type 5K en in uitstekende staat van onderhoud.
Enkele feitjes:
• 2 PK sterke motor
• Voeding: 3 fase 230v of 380v (zie motorplaatje)
• Laatste onderhoud April 2020 door HoMSS Keurmeesters en Ottobock Werktuigbouwkundig Onderhoud;
• Wiel Diameter 500 mm / 50 cm;
• Volledig gietijzeren uitvoering;
• Diverse extra nieuwe reserve lintzagen, verschillende vertandingen;
• Maximale zaaghoogte ± 23 cm
• Doorvoer Breedte ± 60 cm
• Volautomatische afzuigklep (los geleverd)
Machine komt uit een Orthopedie praktijk voor het vervaardigen van o.a. houten protheses. Past uitstekend in een kleinere hobby werkplaats door zijn zeer compacte formaat.
Richtprijs: € 600-650 (Graag realistisch bieden a.u.b.)
#lintzaag #bandsaw #woodworking, ophalen in Barendrecht.
Meer foto's zijn te bekijken op Marktplaats: ≥ Gietijzeren Verboom Lintzaag, uitstekende staat & onderhoud - Gereedschap | Zaagmachines - Marktplaats.nl
Meer info: even appen op mijn zakelijke Whatsapp: 06-24115440 (alleen berichten, kan niet worden gebeld) <--- verwijderen indien dit niet is toegestaan.

Gietijzeren Verboom Lintzaag, Type 5K en in uitstekende staat van onderhoud.
Enkele feitjes:
• 2 PK sterke motor
• Voeding: 3 fase 230v of 380v (zie motorplaatje)
• Laatste onderhoud April 2020 door HoMSS Keurmeesters en Ottobock Werktuigbouwkundig Onderhoud;
• Wiel Diameter 500 mm / 50 cm;
• Volledig gietijzeren uitvoering;
• Diverse extra nieuwe reserve lintzagen, verschillende vertandingen;
• Maximale zaaghoogte ± 23 cm
• Doorvoer Breedte ± 60 cm
• Volautomatische afzuigklep (los geleverd)
Machine komt uit een Orthopedie praktijk voor het vervaardigen van o.a. houten protheses. Past uitstekend in een kleinere hobby werkplaats door zijn zeer compacte formaat.
Richtprijs: € 600-650 (Graag realistisch bieden a.u.b.)
#lintzaag #bandsaw #woodworking, ophalen in Barendrecht.
Meer foto's zijn te bekijken op Marktplaats: ≥ Gietijzeren Verboom Lintzaag, uitstekende staat & onderhoud - Gereedschap | Zaagmachines - Marktplaats.nl
Meer info: even appen op mijn zakelijke Whatsapp: 06-24115440 (alleen berichten, kan niet worden gebeld) <--- verwijderen indien dit niet is toegestaan.