Ligt al jaren ongebruikt op de plank en de omkisting moet nog gemaakt worden
Een fijnstof filter pakket van Kor van @kiesvoorhout
Het resultaat wordt dan iets zoals hier en hier maar ik heb het 'halve' pakket dus de box wordt de helft kleiner ca. 60 x 30 x 30 cm
Betreft het voorfilter, het eindfilter en een drukmeter (?) van Kor
Plus een nieuwe, ongebruikte slakkenhuis ventilator Torin 750 m3 (waarschijnlijk de Torin DDN-524-700, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet)
Zie het hele topic met betrekking tot het fijnstof filter hier
Ophalen in Deurne (Noord-Brabant) heeft de voorkeur anders wordt het verzenden in twee afzonderlijke pakketten tegen verzendkosten.
Geen idee wat ik toen heb betaald maar alleen zo'n Torin kost tegenwoordig nieuw minimaal €100
Vraagprijs: €75 voor alles samen
Een fijnstof filter pakket van Kor van @kiesvoorhout
Het resultaat wordt dan iets zoals hier en hier maar ik heb het 'halve' pakket dus de box wordt de helft kleiner ca. 60 x 30 x 30 cm
Betreft het voorfilter, het eindfilter en een drukmeter (?) van Kor
Plus een nieuwe, ongebruikte slakkenhuis ventilator Torin 750 m3 (waarschijnlijk de Torin DDN-524-700, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet)
Zie het hele topic met betrekking tot het fijnstof filter hier
Ophalen in Deurne (Noord-Brabant) heeft de voorkeur anders wordt het verzenden in twee afzonderlijke pakketten tegen verzendkosten.
Geen idee wat ik toen heb betaald maar alleen zo'n Torin kost tegenwoordig nieuw minimaal €100
Vraagprijs: €75 voor alles samen
Bijlagen
Laatst bewerkt: