Hallo allemaal,
Met een aantal aanstaande projectjes ben ik opzoek naar een klein tafelmodel feeesmachine. Ik heb er geen grote vloeroppervlakte voor over en zoek echt een tafelmodel. Na gebruik oppakken en op de plank zetten voor opslag.
Dus niet te zwaar, +- 25 kg Max.
Ik zie allerlei machines uit de budget lijn van
hbm:
www.hbm-machines.com
VDH machines:
Toolnation:= Scheppach
www.toolnation.nl
Bol.com:= Lumberjack RT 1500
www.bol.com
En nog een aantal vergelijkbare machines. Ik heb wel een iets ruimer budget dan deze prijzen maar €500-600 wil ik er maximaal aan uitgeven. Of jullie kosten eenieder duurdere machine die het hele aaanraden dan is het budget wat rekbaar.
Het liefst blijf ik weg bij hbm zeg maar. Al teveel missers mee gehad in het verleden.
Kortom wat zijn jullie ervaringen en welke machine raden jullie aan.
Alvast bedankt.
Met een aantal aanstaande projectjes ben ik opzoek naar een klein tafelmodel feeesmachine. Ik heb er geen grote vloeroppervlakte voor over en zoek echt een tafelmodel. Na gebruik oppakken en op de plank zetten voor opslag.
Dus niet te zwaar, +- 25 kg Max.
Ik zie allerlei machines uit de budget lijn van
hbm:

HBM 40 Houtfreesmachine
Met de HBM 40 houtfreesmachine frees en boor je hout sneller, veiliger en gemakkelijker. Het apparaat is geschikt voor kleine werkplaatsen én industriële bedrijven en garandeert een optimale kwaliteit voor een goede prijs. De machine beschikt over een gietijzeren tafelblad voor meer stabiliteit...

VDH machines:
Toolnation:= Scheppach

5902106901 Tafelfrees HF60 1500W 230V
Scheppach 5902106901 Tafelfrees HF60 1500W 230V nu voordelig op Toolnation.nl ✓ Alle bekende merken ✓ Topkwaliteit ✓ De beste prijs!
Bol.com:= Lumberjack RT 1500

Lumberjack Freestafel RT1500 | bol
Lumberjack Freestafel RT1500. Freestafel RT1500 - 1500W Met 2 veerplanken, stofafvoerpoort, ca. 150 cm netsnoer, 1500W motor biedt de Lumberjack RT1500...

En nog een aantal vergelijkbare machines. Ik heb wel een iets ruimer budget dan deze prijzen maar €500-600 wil ik er maximaal aan uitgeven. Of jullie kosten eenieder duurdere machine die het hele aaanraden dan is het budget wat rekbaar.
Het liefst blijf ik weg bij hbm zeg maar. Al teveel missers mee gehad in het verleden.
Kortom wat zijn jullie ervaringen en welke machine raden jullie aan.
Alvast bedankt.