Stoel, lijm laat los pen-gat.

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.583
1.803
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Met de stoelen gaat het goed @SavannahSwanson, maar ik heb wel je bericht aangepast. Dit is de 3e keer dat je in een link een reclame voor lijm opneemt. Als jullie graag willen adverteren, neem dan contact met me op.

jaap
Als ik naar de schrijfstijl kijk, heb je dikke kans dat dit een bot is, geen persoon. Maw de tekst is door een AI geschreven, al is de "i" twijfelachtig in dit geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.583
1.803
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ach, met de huidige staat van het primair onderwijs wordt de Turing test steeds eenvoudiger ;-)
Och man hou op. Niet dat ik nou de vakman van de eeuw ben (verre van) maar de 'jeugd van tegenwoordig' (hoor mij nou met mijn schamele 41 jaar) leert vooral hoe ze dingen via een scherm moeten bedienen. Echte vakmensen vind je minder en minder, want ze studeren liever voor 'marketeer' of worden 'influencer'. Je zal toch echt mensen nodig hebben die het maken...
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
924
318
Ja, dat wordt zo langzamerhand wel een dingetje. De autodealers, loodgieters, elektrabedrijven, aannemers, ze kunnen bijna niet aan goed personeel komen en het lijkt er niet op dat aan die trant voorlopig een end komt. Maar goed dat @jaap de meubelmaker met te weinig personeel wat werk bespaard... :giggle:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.