stekkers voor 2.5 mm2 aansluitkabel?

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.722
2.585
Gaanderen
Er is ook nog een verenpomp voor de liefhebber en ook nog een spiratrek ,
De pomp duwt de veer er door en de spiratrek zet je over de veer en trekt met het handvat. Met deze laatste wel uitkijken ander trek je de veer uit elkaar.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
trekveren had ik al, een goede en een te slappe. Gatenzaag en klein waterpasje had ik ook al:) Buigveren heb ik tot nu to voorkomen door of (voorbedrade) flexibele buis te nemen, of mijn verfstripper, of gewoon xmvk te trekken en geen bochten tussen de buis te nemen:)
Op lengte maken deed ik met de zaag, maar pijpschaar is idd wel handig:)

Weet iemand waar je stekkers kunt kopen dit echt passend zijn voor een 3x2.5 mm2 kabel?

De lokale Karwei e.d. heeft zoiets niet. De 'echte' bouwmarkt hier heeft helaas ook alleen plastic sh*t waar een adereinhuls van 2.5 mm niet in de pootjes past, en in het interieur de bocht nauwelijks kan maken.

Ik kocht deze:

Rubber stekker met handvat

maar een 3x2.5 mm2 neopreen kabel past niet door het handvat (n)

Ik wil gewoon een rubber stekker met ruimte - voor de adereinhulsen, voor de kabel zelf - en zo, dat als ik er op ga staan, ik een zere voet heb zonder een kapotte stekker.

Wie heeft er een tip?

Bedankt,
Jurriaan
Ik denk dat de topic starter ondertussen het spoor bijster is:) Hij vroeg naar een goede stekker en krijgt nu advies over PVC buizen..........
 

teunos

Actieve deelnemer
12 apr 2021
105
91
Oss
Thomann heeft zowel male als female op voorraad 🙂.
Zorg dat je een tx08 bitje hebt, is geen standaard maat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.