bedankt, ziet er mooi uit en prijzen zijn inderdaad al een stuk lager dan bij FelderKijk voor gladde buizen, afsluiters en aftakkingen etc eens bij ducomat.com . Heb er geen banden mee maar zelf paar keer besteld voor schappelijke prijzen.

bedankt, ziet er mooi uit en prijzen zijn inderdaad al een stuk lager dan bij FelderKijk voor gladde buizen, afsluiters en aftakkingen etc eens bij ducomat.com . Heb er geen banden mee maar zelf paar keer besteld voor schappelijke prijzen.
Hier hebben we in de beginjaren van het forum ook al wat (theoretische) discussies over gehad, kan niet zeggen dat we er veel wijzer van zijn geworden. Ik blijf bij het standpunt dat ik nog nooit van iemand over een stofexplosie in een hobbywerkplaats heb gehoord of ergens gelezen.in bloemsilo's ontstaat af en toe brand, omdat de bloem voor statische elektriciteit zorgt, en die vonken gaan geven
houtstof zou gelijkaardig werken
jorisvh verkiest spiralit boven pvcHier hebben we in de beginjaren van het forum ook al wat (theoretische) discussies over gehad, kan niet zeggen dat we er veel wijzer van zijn geworden. Ik blijf bij het standpunt dat ik nog nooit van iemand over een stofexplosie in een hobbywerkplaats heb gehoord of ergens gelezen.
kijk hier bijvoorbeeld:
Een flexibele slang voor mijn afzuigmachine?
Ik heb een oude 2ehands afzuigmachine gekocht met een 125mm diameter aansluiting. ik heb gezocht naar een goede doorzichtige flexible buis/slang van die diameter. Ik heb zo'n wit rommelding gekocht bij de praxis die levert zoveel luchtweerstand op dat er bijna niets overblijft van de zuigkracht...www.woodworking.nl
Dat geloof ik best.Ik heb mijn spiraliet afzuigsysteem niet geaard en nog nooit een tik gevoeld. Lijkt me een hoop gedoe voor weinig resultaat…..