Speelgoedtrein !

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
ik vraag me af welk merk die eerste machine is, dat is exact dezelfde machine als ik heb maar andere kleuren
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
@Pel: Je moet natuurlijk wel een goede onderbouwing hebben :D.
Dankjewel allen voor de vele positieve reacties!
Hem gisteren in elkaar gezet en al enkele zaagsnedes getest, en wauw! Wat een machine! En zo stil dat hij bolt!

Groetjes Jolien
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
fantastisch Jolien!
Wie goed doet goed ontmoet zullen we maar zeggen.
En nu wordt in ieder geval een echte houtbewerkster gesponsord want bij sommige van de gesponsorde vrouwen op youtube heb ik zo m'n twijfels.

Als dat zo makkelijk lijkt te gaan, denk ik dat ik eens een mail naar Felder ga sturen voor de combinatie FU 741 SP je weet immers maar nooit
wink.png

Pel; vooral vrouwen worden gesponsord maar ipv een mail zou een filmpje van je op youtube met pruik en hotpants misschien wel verschil maken? :p
Dan gaan wij met z'n allen het filmpje liken......en tussen de favorieten zetten.
We wachten met spanning af......
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Prachtige locomotief, en een leuk filmpje Jolien.

Groet Pel.
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Leuke trein Jolien!
Ik had wel verwacht dat de fluit in een gat gelijmd zou worden.
Dat is sterker dan zo. Het gewicht van het treintje is zwaarder dan de lijmconstructie aankan.
Bij vallen of wat ruwer gebruik is hij daar zwak.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Leuke trein Jolien!
Ik had wel verwacht dat de fluit in een gat gelijmd zou worden.
Dat is sterker dan zo. Het gewicht van het treintje is zwaarder dan de lijmconstructie aankan.
Bij vallen of wat ruwer gebruik is hij daar zwak.

Bob, dit was inderdaad de bedoeling dat het in een gat gelijmd zou worden aangezien het inderdaad veel steviger is. Maar aangezien mijn kolomboormachine slingert kreeg ik er zo geen mooi gat in, en om met de hand te boren had ik schrik dat ik niet loodrecht zou boren, waardoor het pijpje scheef komt te staan. Maar als ik er nog maak, overweeg ik het sowieso toch om dit te doen, omwille van de stevigheid.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Zo fijn toch al die positieve commentaren!
Bob, ik had inderdaad de langgatboor kunnen gebruiken. Is een minuut door mijn hoofd geflasht, maar toen dacht ik nee ik wil het snel afhebben haha. De fout van een impulsieve maker!
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
En het eerste wagonnetje is klaar! Enkel en alleen de asjes nog afschuren morgen :).
15909024_10210082546734450_769938833_o.jpg
Er komt nog een touw rond de lading, zodat deze niet verloren gaat tijdens het rijden :).

Groetjes Jolien
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Prachtig.
En mischien een deuveltje in het pijpje maken.
Lang gat door het pijpje in de tank
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
En al de wagonnetjes van mijn trein zijn klaar, dus ik verklaar de volledige trein als af :D.
IMG_20170109_114149_763.jpg

Voor mijn abonnees op youtube, filmpje van de wagonnetjes komt er eind deze week aan!

Groetjes Jolien
 
P

Pel

Guest
Je hebt je fantasie weer de vrije loop gelaten zo te zien Jolien, hij is prachtig geworden.

Groet Pel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.