Speelgoedtrein !

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Met pijpje het is toch een stoomtreintje ;)

Wat leuk en ook wel spannend, ook op YouTube te zien zag ik net en kwam er nog een bekent gezicht uit Zutphen voorbij die had het over slijpen van beitels.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Met pijpje het is toch een stoomtreintje ;)

Wat leuk en ook wel spannend, ook op YouTube te zien zag ik net en kwam er nog een bekent gezicht uit Zutphen voorbij die had het over slijpen van beitels.

Dit bekend gezicht zal Omer Van Caeseele zijn.
Zie hier over wie het gaat.
Het is de kleinste kabouter met het oranje hemd aan van ons team en moet hij altijd naast mij staan.
IMG_3510.jpg
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Wow, Didier. Jij kent Omer persoonlijk? Ik kijk altijd naar de tooldokter, want Omer heeft nog van die oude stielkennis. Niks dat ik nog niet wist door Paul Sellers, maar toch amusant om hem bezig te zien. Hij heeft wel beetje moeite met g's en h's, zoals ieder zichzelf respecterende west-vlaming ;)
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Wow, Didier. Jij kent Omer persoonlijk? ;)

Wij kennen elkaar al een heel tijd en zien elkaar praktisch om de 3 weken tijdens bijeenkomsten van de houtdraaiersgilde.
We zien elkaar in Roeselare en Oostakker.
Via facebook horen we elkaar praktisch dagelijks.
 
Laatst bewerkt:

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
En nog meer blij nieuws om te delen met jullie: Ik ben gesponsord door Makita!
Heb een lintzaag gekregen als nieuwjaarscadeau!!!!

Groetjes Jolien
 
P

Pel

Guest
gefeliciteerd Jolien, wat zul je kunnen zagen, ben wel nieuwsgierig hoe e.a. is gegaan met jou en Makita?

Groet Pel
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Gefeliciteerd Jolien.
Daarmee heb je een fijne zaag gekregen, waar je veel plezier van kan hebben.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjulliewel allemaal!
Pel, ik heb Makita mijn project van dit jaar voorgesteld, en verteld dat ik er volgend jaar mee verder zal doen en of zij mij eventueel wouden ondersteunen. Aangezien dat met gewone Youtubers ook gebeurd. Dus heb ik gewoon mijn kans gewaagd met mijn goed doel, en zo zie je maar!

Zeer blij !!

Groetjes Jolien
 
P

Pel

Guest
Als dat zo makkelijk lijkt te gaan, denk ik dat ik eens een mail naar Felder ga sturen voor de combinatie FU 741 SP je weet immers maar nooit;)

Groet Pel.
 

kroongj

Actieve deelnemer
19 sep 2012
42
0
Wat gaaf! Ik zie nu pas je youtube-kanaal. Gelijk een subscriber erbij. Ik zag dat Tim Sway ook al reageerde op een van je video's. Dat is één van mijn favoriete Youtubers qua materiaalgebruik en creativiteit.

Succes met je projecten! Je bent een inspiratiebron voor mij en vast ook vele anderen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.